عطر شناسی

13 عطر و ادکلن مردانه ی جذاب از نگاه خانم ها

5 عطر و ادکلن مردانه ی جذاب از نگاه خانم ها

اکثر اقایان تمایل دارند از عطر و ادکلنی استفاده کنند که علاوه بر اینکه حس خوب را به خودشان هدیه بدهند، بتواند از نگاه جنس مخالفشان نیز جذاب باشند. مخاطب ما در این مقاله آقایانی بوده که خواستار جذابیت بیشتری از نگاه همسرانشان هستند .شاید برای شما اتفاق افتاده باشد زمانی که از یک رایحه ی تند و تلخ به بدنتان اسپری می‌کنید حس اعتماد به نفس و خاص و شیک بودن را احساس کنید و همین امر باعث شده علاوه بر خود، در هر محیطی که هستید نگاه دیگران را جذب کنید. اگر به دنبال عطر و ادکلن‌های مردانه که از نگاه بانوان محبوبیت یافته هستید در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا جذاب ترین عطر و ادکلن‌های مردانه از نگاه خانم‌ها را به شما معرفی کنیم.

دیور هوم اینتنس

Dior-Homme-Intense

هوم اینتنس Homme Intense از برند دیور یک ادوپرفیوم مردانه گرم و شیرین و در عین حال تلخ است که در گروه بویایی چوبی، گلی و مشک‌دار قرار می‌گیرد. این عطر یک پیشنهاد عالی به عنوان بهترین عطر برای جذب زنان است. نت‌های هوم اینتنس Homme Intense آنقدر زیبا در کنار هم چیده شده‌اند که در آخر شیرینی دلچسبی را از خود به جای می‌گذارد. در ابتدای کار و پس از اسپری کردن بوی دلنشین گل‌های بنفش رنگ اسطوخودوس را حس می‌کنید و پس از آن شیرینی دلگرم کننده‌ای از کهربا، گلابی و وانیل جای اسطوخودوس را می‌گیرند و در انتها شیرینی نت‌های میانی جایشان را به تلخی خس‌خس و سدر می‌دهند که حس قدرت را به صاحب عطر القا می‌کند.

خرید ادکلن دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense اورجینال

تام فورد عود وود

Tom-Ford-Oud-Wood

بهترین ادکلن‌ مردانه برای جذب بانوان عود وود Oud Wood از برند تام فورد Tom Ford است که رایحه‌ای تند و شیرین دارد که در خاص‌ترین گروه‌های بویایی همچون خاک و زمین، ادویه‌ها، چوب و عود قرار می‌گیرد که ترکیبی شگفت‌انگیز را کنار هم می‌سازند. این عطر اغواگر و جذاب را می‌توانید در فصول سرد سال استفاده کنید و خود و نزدیکانتان را از رایحه دلنشینش مست کنید.

خرید ادکلن تام فورد عود وود Tom Ford Oud Wood 

ادکلن مونت بلنک لجندادو تویلت مونت بلنک لجند Mont Blanc Legend مردانه حجم 100 میلی لیتر

اگر شما رایحه‌ی خنک و شیرین را می‌پسندید، ادو تویلت مونت بلنک لجند Mont Blanc Legend بهترین گزینه برای شماست. این عطر در سال 2011 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. خرید ادکلن مونت بلنک لجند Mont Blanc Legend با اولین اسپری بوی اسطوخودوس، آناناس و نارنج به‌سرعت در فضای اطراف شما پخش می‌شود. شادی و سرزندگی عجیبی که از این مخلوط سه‌گانه می‌گیرید، به اطرافیان شما هم منتقل می‌شود. پس از کمی آرام‌آرام، بوی گل رز و شمعدانی، سیب، خزه و میوه‌های خشک جایگزین نت‌های قبلی می‌شود. این عناصر خنکی و شیرینی مطلوبی ایجاد می‌کنند. با گذشت زمانی از اسپری، رایحه‌های دانه‌ی تونکا و چوب صندل برای ماندگاری بیشتر لجند روی محل نبض یا لباس شما وارد عمل می‌شوند.

خرید ادکلن مونت بلنک لجند Mont Blanc Legend اورجینال

ادکلن امپر لجند

ادوتویلت امپر لجند Emper Legend مردانه حجم 100 میلی لیتر

ادکلن لجند Legend بهترین گزینه برای شماست. این ادکلن توسط کمپانی اماراتی امپر Emper طراحی و روانه‌ی بازار شده است. این ادوتویلت پرطرفدار طبع شیرین و گرمی دارد که بهترین زمان برای استفاده از آن، در فصول سرد سال پیشنهاد می‌شود. طراحی شیشه با توجه به پوشش چرمی و قهوه‌ای‌رنگی که دور آن را احاطه کرده است، بسیار زیبا به نظر می‌رسد. نام Legend در پایین شیشه با خط سفید مشاهده می‌شود.

در بطری هم از جنس فلز است و باز و بسته‌کردن آن حس خوبی در شما ایجاد می‌کند. با اولین اسپری از امپر لجند Emper Legend بر روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی لیمو، گریپ‌فروت، رزماری و شکوفه‌ی پرتقال خواهید شد. پس از مدتی، این نت‌ آغازی جای خود را به‌آرامی به نت‌ میانی خواهد داد. نت‌ میانی از اسطوخودوس، جوز هندی، تخم گشنیز، چوب گایاک و چوب تیک تشکیل‌شده است. در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را خواهند گرفت. این نت‌ از خزه‌ی اوک‌موس، مشک و دانه‌ی تونکا تشکیل‌شده‌است. بوی این عناصر طبیعی، هماهنگی و تعادل روحی و جسمی را در شما ایجاد می‌کند. حجم 100 میلی‌لیتری این ادکلن، شما را تا مدت ها از خرید ادکلن ارزان جدید بی‌نیاز خواهد کرد.

خرید ادکلن ادوتویلت امپر لجند Emper Legend

لالیک انکر نویر یا لالیک مشکی

ادوتویلت لالیک انکر نویر Encre noire Lalique مردانه حجم 100 میلی لیتر باکس اصلی

یکی از معروف ترین ادکلن هایی که در سال 2006 وارد عرصه ی بازار شد و توانست سر و صدای زیادی را به پا کند ، انکر نویر Encre noire بود. این محصول بی نظیر توسط کمپانی لالیک Lalique طراحی شده است . موسس این کمپانی معروف آقای ( رنه لالیک Rene jules lalique ) می باشد که ترکیب ساختار این ادوتویلت محبوب را به عطرساز مشهور ناتالی لورسن سپرد . با نگاهی گذرا به بطری مکعبی و زیبای لالیک انکر نویر، متوجه شباهت آن به شیشه‌ی جوهر خوش‌نویسی یا به عبارت رایج‌تر، مرکبدان خواهید شد. پس بی‌دلیل نیست که اسم آن را به زبان فرانسوی Encre Noire انتخاب کرده‌اند. در بطری مکعبی به رنگ و شکل چوب است که با ایهامی زیبا و گویا، حال و هوای تلخ و چوبی این عطر را بازگو می‌کند. روی شیشه نام Encre Noire با رنگ سفید خودنمایی می‌کند. این ادکلن Encre noire به دلیل داشتن رایحه ی تلخ و گرم و تند و ماندگاری بالا از محبوبیت خاصی برخورد دار شده است ادکلن لالیک انکر نویر Encre noire به دلیل طبع گرمی که دارد در فصول سرد سال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

خرید ادکلن لالیک انکر نویر ( مشکی – چوبی ) Encre noire Lalique اورجینال

ادوپرفیوم مارک جوزف ماین پورهوم

ادوپرفیوم مارک جوزف ماین پورهوم(ماین سبز آبی) Marc Joseph Mine pour homme مردانه حجم 100 میلی لیتر

در سال 2012 کمپانی فرانسوی مارک جوزف Marc Joseph ادکلن ماین پورهوم(ماین سبز آبی) Mine pour homme را وارد عرصه‌ی بازار کرد که بسیار مورد توجه آقایان قرار گرفت. حال و هوای ادکلن ماین پورهوم(ماین سبز آبی) Mine pour homme شیرین , تند , خنک , خوراکی , طبیعت , گل است که شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و در فصول گرم و معتدل سال از آن استفاده کنید. ظاهر ساده و در عین حال شیک و مدرن این پرفیوم، آن را برای هدیه دادن مناسب کرده است. وقتی از این ادکلن بر روی پوست و محل نبضتان اسپری کنید، متوجه بوی سیب، لیمو، پرتقال و گریپ‌فروت می‌شوید. این ترکیب میو‌ه‌ای و شیرین، شادی و تازگی را در شما بیشتر می‌کند پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و به‌آرامی جایگزین نت‌های آغازی می‌شوند. این نت‌ها از فلفل صورتی، گل یاسمین و زنجبیل ساخته می‌شوند. پس از استشمام این نت‌های گلی، هیجان و انرژی مثبت بالایی خواهید داشت. در ادامه و پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها ترکیب مشک، چوب صندل و گیاه پاتچولی هستند. بوی این ترکیب تند و شیرین، هیجان و اعتمادبه‌نفس را به شما هدیه می‌کند.

خرید ادکلن ماین پورهوم ( ماین سبز آبی ) Marc Joseph Mine pour homme

ادوپرفیوم اسپلندور مشکی – بلک

ادو پرفیوم مردانه سریس اسپلندور بلک حجم 100 میلی لیتر

سریس اسپلندور بلک Splendor Black یک انتخاب مناسب برای شماست. اگر قصد خرید ادکلن عالی دارید ما به شما اسپلندور یک ادکلن مردانه قوی را پیشنهاد می‌دهیم. این ادکلن با رایحه ی اغواگری که دارد این اجازه را به آقایان می دهد تا در هر جایی از آن استفاده کنند. این ادکلن شیک مناسب آقایان شیک پوش 20 الی 40 می باشد . این محصول توسط برند سوییسی «سریس» (Seris) در سال 2010 به بازار معرفی شد . این عطر با رایحه ی خنک و ملایمی که دارد برای روزهای بهاری و به‌ویژه تابستانی بسیار مناسب است. ماندگاری Splendor Black مثال زدنی است و با توجه به قیمت مناسبی که دارد اسپلندور بلک یکی از بهترین انتخاب ادکلن مردانه است.

خرید ادکلن اسپلندور مشکی – بلک Splendor Black

ادوپرفیوم دانهیل آیکون ابسولوت

دانهیل آیکون ابسولوت

دانهیل آیکون ابسولوت Dunhill Icon Absolute در سال 2015 توسط برند آلفرد دانهیل Alfred Dunhill تولید و روانه بازار شد. رایحه این ادکلن تند و گرم است و برای آقایان شیک‌پوش و رسمی یک انتخاب فوق‌العاده است. دانهیل آیکون ابسولوت ماندگاری بالایی دارد و زمانی که آن را روی پوست و نبضتان اسپری می‌کنید کموجه ترکیبی از بوی ترنج و فلفل می‌شوید که باعث تند شدن رایحه این ادکلن می‌شود. پس از مدتی بوی رز، زعفران و یاس جای نت‌های اولیه را می‌گیرند و جس ظرافت را به شکا القا می‌کنند. نت پایانی این ادکلن ترکیبی از شیرینی تنباکو با چرم و عود است که مادنگاری دانهیل آیکون ابسولوت را می‌سازد. بسته‌بندی این ادکلن بسیار مردن و شیک طراحی شده و یک انتخابی منحصربه‌فرد برای آقایان می‌باشد.

خرید ادکلن دانهیل آیکون ابسولوت Dunhill Icon Absolute و قیمت

ادوتویلت سی کی ایفوریا

سی کی ایفوریا

ادکلن سی کی ایفوریا Ck Euphoria توسط برند آمریکایی کلوین کلین Calvin Klein در سال 2006 تولید و روانه بازار شد. اگر برای اولین بار این ادکلن را امتحان کنید طراوت و شرقی بودن رایحه آن شما را سوپرایز می‌کند. سی کی ایفوریا در عین نوستالژی بودن مدرن هم هست و همین باعث می‌شود تا هم آقایان با سنین بالا و هم جوان‌ها از آن لذت ببرند. رایحه این ادکلن با زنجبیل و فلفل شروع و با چوب سدر، سالویا و نعناع ادامه پیدا می‌کند. ماندگاری سی کی ایفوریا از ترکیب اقاقیا برزیلی، جیر، کهربا و نعناع هندی تشکیل می‌شود که رایحه‌ای تلخ و خنک را به این عطر هدیه می‌دهد.

خرید ادوتویلت سی کی ایفوریا CK Euphoria و قیمت

ادوتویلت امپر اپیک ادونچر

امپر اپیک ادونچر

اگر شما طرفدار رایحه‌های خنک هستید و از ترکیب بوی چوب و گیاهان معطر لذت می‌برید امپر اپیک ادونچر Emper Epic Adventure یک انتخاب بسیار عالی برای شماست. این ادکلن رایحه تند، تلخ و خنکی دارد و برای فصول گرم سال بسیار مناسب است. امپر اپیک ادونچر در سال 2013 تولید و روانه بازار شد. با اسپری کردن امپر اپیک ادونچر بر روی نبضتان متوجه ترکیبی از رایحه‌های چرم، عنبر و گل سنگ می‌شوید و در ادامه اسطوخودوس، سدر، سرو، پاتچولی و ریحان جایگزین نت‌های اولیه می‌شوندو در آخر پرتقال و ترخون ماندگاری اپیک ادونچر را می‌سازند و خاص بودن را به شما هدیه می‌دهند.

خرید امپر اپیک ادونچر Emper Epic Adventure و قیمت

ادوتویلت امپر تول باکس

امپر تول باکس

یکی از عطرهای پرطرفدار مردانه امپر تول باکس Emper Tool Box است که بسته‌بندی و شیشه بسیار شیکی دارد و طرح شش ضلعی آن شبیه به یک مهره بزرگ در دستان شماست. امپر تول باکس رایحه تند، شیرین و گرم دارد و برای تمام فصول سال به ویژه پاییز و زمستان مناسب است. پس از اسپری کردن امپر تول باکس بر روی نبض خود متوجه بوی ترنج، فلفل سیچوان و نارنگی می‌شوید. پس از مدتی نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازین را می‌گیرند. این نت‌ها از اسطوخودوس، شمعدانی، وتیور و پاتچولی تشکیل شده‌اند و بوی تندی را به تول باکس می‌دهند و در آخر عنبر و مشک سفید جایگزین آن‌ها می‌شوند و باعث پایداری بیشتر نت‌های میانی می‌شوند.

خرید امپر تول باکس Emper Tool Box و قیمت

ادوپرفیوم بنتلی ابسولوت

بنتلی ابسولوت

برند بنتلی یکی از بهترین عطرهای مردانه‌اش را به نام بنتلی ابسولوت Bentley Absolute در سال 2014 معرفی کرد. این عطر بوی گرم و تلخی دارد و برای فصول سرد سال یک انتخاب فوق‌العاده است. شیشه بنتلی ابسولوت کاملا مشکی و بسیار خوش‌دست است. پس از اسپری کردن این عطر بر روی پوستتان متوجه بوی زنجبیل و فلفل صورتی خواهید شد که پس از مدتی جایشان را به پاپیروس و چوب صندل می‌دهند. ماندگاری این عطر را نت‌های پایانی آن می‌سازند که شامل چوب سدر، چوب عود، چوب گایاک و خزه اوک‌موس می‌شوند. بنتلی ابسولوت یک پیشنهاد ویژه برای آقایان شیک‌پوش است.

خرید بنتلی ابسولوت Bentley Absolute و قیمت

ادوتویلت سی کی وان

سی کی وان

ادکلن سی کی وان CK One در سال 1994 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. این عطر یکی از قدیمی‌ترین محصولات برند کلوین کلین است که رایحه‌ای مرکباتی، ادویه‌ای و چوبی دارد که طبع آن را خنک، تند و شیرین می‌کند و برای فصول گرم سال یک پیشنهاد فوق‌العاده است. بطری سی کی وان بسیار ساده مینیمال و خوش‌دست می‌باشد. به محض اسپری کردن این ادکلن بر روی پوست خود متوجه بوی آناناس، پاپایا، پرتقال ماندارین، لیمو، نارنج، نت‌های سبز و هل می‌شوید که پس مدتی جای خود را به نت‌های میانی می‌دهند که شامل جوز هندی، رز، ریشه زنبق زرد، گل بنفشه و گل یاسمن‌ می‌شود. در ادامه نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از چوب سدر، چوب صندل، خزه اوک‌موس، عنبر و مشک ساخته شده‌اند که ماندگاری این ادکلن مردانه را بیشتر می‌کند. عطر سی کی وان بسیار هوس‌انگیز و خاص می‌باشد و برای آقایان یک انتخاب فوق‌العاده است.

خرید سی کی وان CK One و قیمت

حرف آخر

ما سعی کردیم بهترین ادکلن مردانه را از میان هزاران برند و محصول مختلف انتخاب کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشیم، سعی می‌کنیم در آینده این لیست را تکمیل‌تر کنیم اما اگر شما فکر می‌کنید نام ادکلنی بین این محصولات خالی است حتماً در بخش نظرات برای ما بنویسید.

1 دیدگاه در “13 عطر و ادکلن مردانه ی جذاب از نگاه خانم ها

  1. عرشیا گفت:

    فقط کرید اونتوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *