عطر شناسی

21 مدل از بهترین ادکلن مردانه سال 2023 : شیک و خاص و ماندگار

بهترین-ادکلن-های-مردانه

انتخاب بهترین ادکلن مردانه سال به عنوان یک انتخاب سلیقه ای ممکن است برای برخی افراد کمی چالش برانگیز باشد. اما انتخاب ادکلن مناسب می‌تواند به شخصیت و سلیقه شخصیت شما نشان دهد و به افزایش اعتماد به نفس و جذابیت کمک کند. در انتخاب بهترین ادکلن مردانه، ابتدا باید به عطرهای مختلف مردانه را شناخته و انواع مختلف را تست کنید. در هنگام تست، باید به نت‌های بویایی عطر توجه کنید و با توجه به سلیقه خود ادکلنی را انتخاب کنید که بهترین رایحه را برای شما دارد. از موارد مهمی که باید در نظر داشته باشید، می‌توان به پخش بو ، میزان ماندگاری ، زمان و موقعیتی که قصد استفاده از ادکلن را دارید، اشاره کرد. در کل، انتخاب بهترین ادکلن مردانه باید با توجه به سلیقه و نیاز شما صورت گیرد و با استفاده از نکاتی که در بالا ذکر شد، می‌توانید ادکلن مناسب برای خود را پیدا کنید. ما در این مقاله قصد داریم 21 مدل از بهترین ادکلن‌های مردانه را به شما معرفی کنیم تا کار را برای شما کمی آسان کند.

چگونه بهترین ادکلن مردانه را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین عطر مردانه ممکن است به علت تنوع زیادی که در صنعت عطر و ادکلن وجود دارد کار دشواری باشد. همانطور که می‌دانید استفاده از عطر و ادکلن نقش بسیار مهمی در جذابیت و پاکیزگی هر فردی دارد و همه به دنبال این هستیم که همیشه خوش‌بو باشیم و از عطر مخصوص خودمان استفاده کنیم که با روحیات و اخلاقیاتمان همخوانی داشته باشد.  اول از همه باید این را بدانیم، چیزی به نام بهترین ادکلن مردانه وجود ندارد و ممکن است بهترین عطر مردانه برای هر فرد متفاوت باشد. برای انتخاب بهترین ادکلن باید آیتم های زیادی را مانند شغل، شخصیت و سن و سال آن فردی که قرار است از عطر استفاده کند را در نظر بگیریم و نکته آخر اینکه این عطر قرار است در چه فصل و چه آب و هوایی استفاده شود.

کنزو لئو پار kenzo L’Eau Par

kenzo

حال و هوای ادکلن کنزو لئو پار kenzo L’Eau Par تند و خنک می‌باشد و اگر شما فردی هستید که بیشتر تایم خود را در روز بیرون از خانه می‌گذرانید این ادکلن مردانه بهترین انتخاب برای روزهای گرم سال است. زمانی که به شیشه ادکلن کنزو لئو پار kenzo L’Eau Par نگاه کنید حس می‌کنید که درون شیشه آب وجود دارد و همین طراحی باعث می‌شود که شما از همان ابتدا حس تازگی و طراوت را با خرید ادکلن کنزو لئو پار kenzo L’Eau Par دریافت کنید. با اسپری کردن کنزو لئو پار kenzo L’Eau Par روی پوست و در محل نبض یا لباستان متوجه بوی میوه‌ی یوزو (مرکبات)، فلفل دلمه و لیمو خواهید شد. این ترکیب‌ شیرین، شادی و نشاط را در شما چند برابر خواهد کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی جانشین نت‌های آغازی خواهند شد. این نت‌ها از ترکیب گل نیلوفر آبی، نعناع، آب دریا، و نت‌های سبز تشکیل می‌شوند. خنکی، تندی و شیرینی این نت‌ها، جسارت و شجاعت را در شما بالا می‌برد. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند. چوب سدر و مشک عناصر تشکیل‌دهنده‌ی نت‌های پایانی هستند و استشمام این رایحه، باعث بالا رفتن اعتمادبه‌نفس، آرامش و تعادل روحی در شما و اطرافیانتان خواهد شد.

خرید ادکلن کنزو لئو پار kenzo L’Eau Par اصل

آرماف کلاب د نویت اینتنس Armaf Club de Nuit Intense

Armaf-Club-de-Nuit-Intense

یکی از بهترین و پرفروش‌ترین ادکلن‌های مردانه در سایت کالا بی کالا آرماف کلاب د نویت اینتنس Armaf Club de Nuit Intense است. این ادکلن اورجینال رایحه‌ای اگر شما به عطرهایی با طبع تلخ و خنک علاقمند هستید که ساختار میوه ای دارند، بی شک کلاب د نویت اینتنس Club de Nuit Intense مردانه بهترین گزینه برای شماست. این ادکلن پرطرفدار توسط کمپانی مشهور آرماف Armaf تولید و در سال 2014 روانه‌ی بازارهای جهانی شده است. رایحه این ادکلن مناسب برای استفاده در فصول گرم سال است و نسبت به قیمت مناسبش ماندگاری و پخش‌بو بسیار خوبی نیز دارد. آرماف کلاب د نویت اینتنس شروعی با ترکیب نت‌های رایحه لیمو ، انگور سیاه و سیب دارد که سپس نت های گل رز ، یاسمن و توس ظاهر می شوند و در آخر با نت های وانیل‌ ، عنبر ، مشک و نعناع هندی به پایان می رسد.

خرید ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس Armaf Club de Nuit Intense اصل

خرید ادکلن الحمبرا افیشیال کلاب اینتنس Alhambra The Official Club شرکتی

ادوپرفیوم کازاموراتی زرجف-زرژاف مفیستو Xerjoff Casamorati Mefisto

ادو پرفیوم xerjoff-casamorati-mefisto

اگر شما طرفدار رایحه‌های خنک و تند هستید ادکلن اورجینال زرجف-زرژاف مفیستو Xerjoff Casamorati Mefisto می‌تواند انتخاب مناسبی برای روزهای گرم بهار و تابستان شما باشد . این محصول از یک برند لوکس است . رایجه‌های این ادکلن در ابتدا مرکباتی است و در نهایت به سدر ، مشک ، چوب صندل و کهربا ختم می‌شود . ادکلن زرجف-زرژاف مفیستو ماندگاری بسیار بالایی دارد و با داشتن بسته بندی شیک و زیبای خود را مناسب هدیه دادن و بهترین انتخاب برای خرید ادکلن مردانه می‌کند.

خرید ادکلن زرجف-زرژاف مفیستو Xerjoff Casamorati Mefisto اصل

اکستریت د پرفیوم تیزیانا ترنزی کیرکه Tiziana Terenzi Kirke

اکستریت د پرفیوم تیزیانا ترنزی کیرکه Tiziana Terenzi Kirke مردانه و زنانه حجم 100 میلی لیتر

معمولا معیار افراد برای مرغوب و با کیفیت بودن ادکلن ماندگاری بالای آن است اما فاکتورهای مهمی دیگری در کیفیت ادکلن موثر است . مثل درصد خلوص مواد تشکیل دهنده ، حساسیت زا نبودن ، پخش بو ،ظاهر بسته بندی و ….. اکستریت د پرفیوم اصل تیزیانا ترنزی کیرکه Tiziana Terenzi Kirke یکی از با کیفیت‌ترین محصولاتی است که توسط یک کمپانی ایتالیایی تولید شده است . این ادکستریت د پرفیوم رایحه‌ای گرم و شیرین دارد که مناسب روزهای بهاری و پاییزی است . این ادکلن اورجینال قیمتی بالایی دارد اما با توجه به کیفیت و نوع بسته بندی حصول فوق العاده به صرفه می‌باشد و مناسب افراد سخت پسند و خاص می‌باشد .

خرید ادکلن تیزیانا ترنزی کیرکه Tiziana Terenzi Kirke اصل

ژاک بوگارت سیلور سنت Jaques Bogart Silver Scent

Silver-Scent

اگر شما فردی رک، سنگین و جدی هستید و دوست دارید حتی با بوی تنتان نیز این را به اطرافیانتان بفهمانید ما به شما ادکلن مردانه سیلور سنت Silver Scent از برند محبوب ژاک بوگارت Jaques Bogart را به شما پیشنهاد می‌دهیم. سیلور سنت رایحه‌ای تند و خنک از ترکیب میوه‌ها و ادویه‌ها دارد و بیشتر برای استفاده در فصول سرد سال مناسب است. خرید عطر ژاک بوگارت سیلور سنت با توجه به حجم 100 میلی‌لیتری، پخش بوی بالا، ماندگاری مناسب و قیمت منطقی و نه‌چندان بالایش برای شما بسیار به صرفه خواهد بود. رایحه‌ی این عطر ابتدا با مخلوط بوی بهارنارنج و لیمو شروع می‌شود و سپس مخلوطی از رایحه‌های رزماری، جوزهندی، گشنیز، اسطوخودوس، شمعدانی و هل جای آن‌ها را می‌گیرند. در پایان، مخلوط رایحه‌های آلوی قرمز، دانه‌ی تونکا، چوب ساج و گیاه خوس از این عطر به مشام شما می‌رسد.

خرید ادکلن ژاک بوگارت سیلور سنت Silver Scent Jaques Bogart اصل

ادو پرفیوم بی ماین پور هوم Be mine pour homme

ادو پرفیوم بی ماین پور هوم Be mine pour homme مردانه 100 میلی لیتر

برند بی ماین Be mine یک برند ایرانی با کیفیت است که به تازگی تولید شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی، کیفیت بسیار اعجاب انگیزی دارند که توانسته در مدت کوتاه جایگاه معتبری را در بازار ایران پیدا کند. یکی از معروف ترین رایحه های بی ماین متعلق به ادوپرفیوم پور هوم pour homme دارد. رایحه‌ی ادکلن بی ماین پور هوم، تلخ و خنک است که مناسب استفاده از آن در فصول گرم و معتدل سال پیشنهاد می‌شود. رایحه ی این ادوپرفیوم بسیار مشابه ادکلن پر طرفدار مردانه اونتوس کرید Creed Aventus می‌باشد. به محض اسپری، رایحه‌ی نارنج، انگور سیاه، آناناس و سیب به‌خوبی فضای اطراف را به تسخیر خود درمی‌آورد. این ترکیب حس اعتمادبه‌نفس و انرژی زیادی را برای آقایان به ارمغان می‌آورد. در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های میانی وارد عرصه می‌شوند که شامل گیاه جادویی پاتچولی، گل رز و یاسمین هستند. با وجود این مخلوط سه‌گانه، شیرینی و گرمای هم‌زمان را خواهید داشت. کم‌کم و با گذشت مدتی نه‌چندان طولانی، متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به سمت نت‌های پایانی خواهید شد که شامل مشک، اوک‌موس، عنبر و شیرینی وانیل هستند‌. شما می‌توانید از این ادوپرفیوم در مهمانی ها، جلسات کاری و حتی به طور روزمره استفاده نمایید. خرید ادکلن بی ماین پور هوم Be mine pour homme با توجه به کیفیت بالا، پخش متوسط و موندگاری بالا از هر نظر اقتصادی می‌باشد.

خرید ادکلن بی ماین پور هوم Be mine pour homme

دانهیل مردانه (دانهیل قهوه‌ای) Dunhill for men

dunhill-men

دانهیل قهوه‌ای ادکلنی مردانه و کلاسیک است که حس اعتماد به نفس و شادی را به شما القا می‌کند و انتخاب مناسبی برای استفاده‌ی شبانه روزی در فصل پاییز و زمستان است. دانهیل قهوه‌ای رایحه‌ای تلخ و تند و طبعی گرم و شرقی دارد و حسی کلاسیک و نوستالژی را به شما القا می‌کند. با اولین اسپری از ادکلن دانهیل قهوه‌ای روی پوست و  نبضتان متوجه روایح مریم گلی ، لیمو ، شمعدانی و اسطوخودوس می‌شوید که باعث ایجاد آرامش در شما می‎شود. با گذشت زمان کمی روایح میانی جانشین نت های اولیه میشود، نت‌هایی متشکل از زبنق ، سدر ، میخک ، گل رز و یاس که رایحه‌ی چوبی و خاکی جذابی را به آن اضافه میکند. در نت‌های پایانی ترکیبی از مشک ، چرم ، دانه تونکا ، چوب صندل ، سدر ، خس خس و خزه بلوط جای نت های قبلی را میگیرند و خود را در استایل شما ماندگار میکنند.

خرید ادکلن دانهیل قهوه‌ای مردانه Dunhill For Men اصل

خرید ادکلن ریو کالکشن دانلوپ براون Rio Collection Dunlop Brown شرکتی

اجمل شادو آبی Ajmal Shadow for men

Ajmal-Shadow-for-men

اگر شما طرفدار عطرهایی با طبع گرم و تلخ هستید بی‌شک اجمل شادو آبی Ajmal Shadow for men یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. برای لذت بیشتر از این ادکلن مردانه بهتر است آن را در فصول سرد سال استفاده کنید. اجمل شادو پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و همین موضوع خرید ادکلن شادو آبی را اقتصادی کرده است. این ادکلن اصل مردانه ترکیبی از چوب‌ها و گیاهان معطر می‌باشد و تنها یکی نت بسیار قوی دارد که تشکیل شده از بخور خوشبو, چوب صندل, خس خس, مریم گلی و نعناع هندی است. پس اگر به دنبال یکی از بهترین عطرهای شیک و رسمی مردانه می‌گردید تا برای خود و یا عزیزانتان خریداری کنید ما به شما ادکلن اجمل شادو آبی را پیشنهاد می‌دهیم.

خرید ادکلن اجمل شادو آبی Ajmal Shadow for men اصل

 

دانهیل آیکون ابسولوت Dunhill Icon Absolute

Dunhill-Icon-Absolute-2

همیشه انتخاب عطر و ادکلن بحث پیچیده‌ای بوده و شما باید ادکلنی را انتخااب کنید که با روحیات و اخلاقیاتتان یکسان باشد. اگر شما طرفدار رایحه‌های تند و گرم هستید ادکلن دانهیل آیکون ابسولوت Dunhill Icon Absolute یک پیشنهاذ عالی برای شماست. این شاهکار در سال 2015 توسط کمپانی موفق دانهیل تولید شد. بهترین زمان استفاده از ادکلن دانهیل آیکون ابسولوت Dunhill Icon Absolute در شب‌های سرد پاییز و زمستان می‌باشد و ساختار این ادکلن مردانه از چرم، عود، گل و مرکبات می‌باشد. به‌ محض اولین اسپری از آیکون ابسولوت روي پوستتان، متوجه بوي فلفل سياه و ترنج خواهيد شد. اين ترکيب تند و مرکباتی، انرژي و نشاط را به شما مي‌دهد. با گذشت زمان، نت‌هاي مياني از راه رسيده و جانشين نت‌هاي آغازي خواهند شد. اين نت‌ها از زعفران، گل رز سياه و گل ياسمين تشکيل‌شده‌اند که حس قدم زدن در باغ گل را برای شما رقم خواهد زد. پس از مدتي طولاني نت‌هاي مياني به‌ آرامي جاي خود را به نت‌هاي پاياني خواهند داد. مشک، چوب عود، تنباکو و چرم عناصر تشکيل‌دهنده‌ي نت‌هاي پاياني هستند.

خرید ادکلن دانهیل آیکون ابسولوت Dunhill Icon Absolute

جورجیو آرمانی آکوا دی جیو سفید Giorgio Armani Acqua di Gio

giorgio-armani-acqua-di-gio

یکی از بهترین ادکلن‌های مردانه که رایحه‌ای خنک و شیرین دارد ادکلن آکوا دی جیو سفید Acqua di Gio برند معروف جورجیو آرمانی Giorgio Armani است که برای مصرف در فصول گرم سال انتخاب عالی می باشد. بطری این ادکلن در عین سادگی بسیار شیک و اسپرت است و روی شیشه نام Acqua di Gio و نشان تجاری جورجیو آرمانی قابل مشاهده می‌باشد. ساختار این رایحه  اقیانوس، گل و مرکبات تشکیل شده‌است که ترکیبی جذاب را کنار هم ساخته‌اند و خرید این ادکلن و استفاده از آن را برای کسانی که خاص‌پسند هستند واجب می‌کند. با اسپری کردن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو روی نقطه‌ای از بدن ابتدا متوجه نت‌های پرتقال ماندارین، یاسمن، ترنج، لیمو، لیمو ترش و گل نرولی می‌شوید و پس از مدتی نت‌های میانی که شامل گل رز، یاسمین، فریزیا، ارکیده، جوز هندی، هلو، رزماری و نت‌های دریایی هستند جای آن‌ها را می‌گیرند. این ترکیب انرژی فراوانی را با خود به همراه دارد. پس از مدتی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از کهربا، عنبر، سدر و چوب صندل سفید تشکیل شده‌اند. بوی این ترکیب شیرین، هیجان شما را چند برابر می‌کنند.

خرید ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو سفید Giorgio Armani Acqua di Gio اصل

جوپ هوم قرمز Joop Homme

Joop-Homme

جوپ هوم قرمز Joop Homme یک ادکلن مردانه اصیل است که در سال 1989 توسط برند جوپ Joop تولید و روانه بازار شد. این ادکلن با اینکه یک ادکلن اورجینال است قیمت بسیار مناسبی دارد و کیفیت آن هم بسیار بالا می‌باشد. حال و هوای جوپ هوم قرمز گرم و تند می‌باشد که استفاده از آن را برای فصول سرد سال مناسب می‌کند. جوپ هوم قرمز بسته‌بندی شیکی دارد و ساختار آن از چوب، گل، گیاهان معطر و مرکبات تشکیل شده‌است. بوی شکوفه‌ی پرتقال، نارنگی، لیمو و نارنج نت اولیه این ادکلن مردانه می‌باشد که با گذشت زمان جایش را به نت‌های میانی که شامل هل، دارچین و گل یاسمین هستند می‌دهد که تندی و گرمای ترکیب این دو نت هیجان زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. نت‌های پایانی از چوب صندل، گیاه پاتچولی، دانه‌ی تونکا و وانیل تشکیل‌ شده‌اند که شیرینی نت‌‌های اولیه را بار دیگر برای شما تداعی می‌کند.

خرید ادکلن جوپ هوم قرمز Joop Homme اصل

باربری دبیت Burberry The Beat

Burberry-the-beat-

اگر شما جزو آن دسته از مردان هستید که به رایحه‌های شیرین و اغواگر علاقه دارید و دوست دارید همیشه بوی تنتان دیگران را شگفت‌زده کند ما به شما ادکلن مردانه د بیت The Beat  از برند باربری Burberry را پیشنهاد می‌دهیم. این ادکلن با رایحه گرم و شیرین حسی سرشار از قدرت و انرژی را با خود به همراه دارد و برای فصول سرد سال بسیار مناسب است و ماندگاری و پخش بالایی دارد. این شاهکار توسط دو عطرساز کاربلد الیویر پولجه و دومیتل برتیه خلق شده است. پس از اسپری کردن دبیت The Beat روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی فلفل سیاه، لیمو و گل بنفشه خواهید شد که ترکیب تند و شیرینی را به این ادکلن می‌دهند. نت‌های میانی از گل شمعدانی و گیاه آویشن ساخته می‌شوند که پس از استشمام بوی این نت‌ها تمرکز بیشتری خواهید داشت.نت‌های پایانی د بیت از علف وتیور و چوب ساخته شده که رایحه‌ی مردانه این ادکلن را می‌سازد.

خرید ادکلن باربری دبیت Burberry The Beat اصل

لنوین اکلت د آرپژ پور هوم LANVIN Eclat D Arpege Pour Homme

eclat

همه ما خواهان بوی خوش هستیم تا بتوانیم تاثیر مثبتی را به روی افراد بگذاریم. خرید ادکلن اصولی دارد که اگر رعایت نشود ممکن است باعث اذیت شدن اطرافیان شود برای مثال اگر شما عطری گرم و تند را در تابستان استفاده کنید هم خودتان و هم اطرافیانتان اذیت خواهیدشد. اگر شما طرفدار رایحه‌های خنک و تند و هستید ما به شما ادکلن مردانه لنوین اکلت د آرپژ پور هوم LANVIN Eclat D Arpege Pour Homme را پیشنهاد می‌دهیم. پس از اسپری کردن این ادکلن روی پوست و نبض خود نت‌های اولیه را که از ترنج، ليمو ترش، نارنگی تشکیل شده‌اند خواهید شد. نت‌های میانی از برگ بنفشه، گل ياس، رزماری تشکیل ‌شده‌اند. با گذشت زمان، این نت‌ها جای خود را به نت‌های پایانی می‌دهند. این نت‌ها شامل چوب صندل، سدر، مشک هستند و تندی این ادکلن را می‌سازند.

خرید ادکلن لنوین اکلت د آرپژ پور هوم LANVIN Eclat D Arpege Pour Homme اصل

امپر اینویتیشن Emper Invitation

invitation

ادکلن‌ها عنصرهای بسیار خوشبویی هستند که می‌توانند تا میزان زیادی استرس شما را کاهش داده و شما را از افکار منفی دور کنند. اما اگر می‌خواهید که ادکلن شما منحصر به فرد باشد و در شما حس خوبی ایجاد کند باید راجع‌به رایحه آن ادکلن تحقیق کنید. اگر به دنبال خرید ادکلنی با رایحه گرم و تند هستید بی‌شک ادکلن مردانه اینویتیشن Invitation از برند امپر Emper برای شما یک انتخاب فوق‌العاده است. بهترین زمان استفاده از این ادکلن در فصول سرد سال می‌باشد و طراحی بسیار شیک و خوش‌دستی دارد که با رنگی مشکی مردانگی‌اش را به رخ می‌کشد. یکی دیگر از خاصیت‌هایی که این ادکلن اورجینال دارد قیمت بسیار مناسب آن است. نت اولیه این اینویتیشن با بوی ترنج، اسطوخودوس و گیاه درمنه شروع می‌شود که پس از مدتی جایش را به یاس، پونه کوهی و شیر می‌دهد و ماندگاری این ادکلن با نت پایانی آن که از ترکیب رایحه‌های وانیل، چوب صندل سفید، قهوه و کهربا تشکیل شده‌اند، ساخته می‌شود.

خرید ادکلن امپر اینویتیشن Emper Invitation اصل

خرید اسپری خوشبوکننده امپر اینویتیشن Emper Invitation 

هوگو بوس جاست دیفرنت Hugo Boss Just Different

Hugo-Just-Different-1

ادکلن مردانه هوگو بوس جاست دیفرنت Hugo Boss Just Different همانطور که از نامش پیداشت از ترکیب متفاوت و عناصر خنک و تازه در عین حال کمی گرم در ساخت آن استفاده شده است. رایحه این ادکلن تلخ و تند می‌باشد و از طبیعت الهام گرفته است. جاست دیفرنت برای مردانی طراحی شده است که به جهان پیرامون خود اهمیت زیادی می‌دهند. به‌محض اولین اسپری از هوگو باس جاست دیفرنت روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی سیب و نعناع خواهید شد که این ترکیب تند، خنک و میوه‌ای، شادی، انرژی و تمرکز فراوانی را در شما ایجاد خواهد کرد. نت‌های میانی از گل فریزیا، ریحان و تخم گشنیز تشکیل‌شده‌اند که نشاط را به روح شما وارد می‌کنند. با گذشت زمان، نت‌های پایانی به‌آرامی از راه می‌رسند. این نت‌ها از چوب کشمیر، گیاه پاتچولی و گل لادن ساخته‌شده‌اند که انرژی زیای به شما انتقال می‌دهند.

خرید ادکلن هوگو بوس جاست دیفرنت Hugo Boss Just Different اصل

دیویدوف کول واتر Davidoff Cool Water

Davidoff-Cool-Water

ادکلن مردانه دیویدوف کول واتر Davidoff Cool Water همانطور که از رنگ و اسمش پیداست رایحه‌ای خنک دارد و تندی‌ای که در کنار خنکی این ادکلن وجود دارد آن را بسیار جذاب می‌کند. بهترین زمان استفاده از کول واتر در بهار و تابستان است. رنگ آبی بطری این ادکلن شما را به اعماق اقیانوس دعوت می‌کند. بوی آب دریا، گیاهان سبز، نعناع، اسطوخودوس و رزماری اولین رایحه‌هایی هستند که به مشام شما می‌رسند و حسی خنک و تازه را به شما منتقل می‌کنند. نت‌های میانی از ترکیب چوب صندل، گل یاسمین، شکوفه‌ی پرتقال و گل شمعدانی تشکیل ‌شده‌اند که شادی و نشاط را به شما هدیه می‌دهد. تثبیت نت‌های میانی توسط نت‌های پایانی انجام می‌شود و این نت‌ها تشکیل شده از مشک، چوب سدر، خزه‌ی اوک‌موس، عنبر و تنباکو هستند. خرید ادکلن اورجینال دیویدوف کول واتر Davidoff Cool Water برای آقایان پرانرژی یک انتخاب عالی می‌باشد.

خرید ادکلن دیویدوف کول واتر Davidoff Cool Water اصل

کرید وایکینگ-قرمز Creed Viking

creed-viking

رایحه‌های ترش بسیار خاص هستند و ممکن است همه دوست نداشته‌باشند. یکی از بهترین ادکلن‌های مردانه که رایحه‌ای ترش و ملایم دارد ادکلن کرید وایکینگ-قرمز Creed Viking است. این ادکلن ساختار چوبی و معطر دارد و با ماندگاری بالایش شما را تا مدت‌ها از خرید ادکلن بی‌نیاز می‌کند. ادکلن کرید وایکینگ-قرمز Creed Viking توسط عطرساز مشهور اولیور کرید خلق و بویسله برند معتبر کرید در سال 2017 به بازارهای جهانی عطر و ادکلن عرضه شد. یکی از ویژگی‌هایی که این ادکلن دارد این است که بخاطر ملایم بودن رایحه‌اش می‌توانید آن را در تمام فصول سال استفاده کنید. به محض اسپری کردن ادکلن کرید وایکینگ-قرمز Creed Viking روی نبض یا قسمتی از بدن متوجه بوی انگور فرنگی، پرتقال، لیمو، ترنج، فلفل صورتی و نعناع تند می‌شوید. رفته‌رفته نت‌های میانی جایگزین نت‌های آغازین می‌شود. نت‌های میانی از ترکیب اسطوخدوس، میخک، گل رز بلغاری، زنبق و یاسمن تشکیل شده است. در نهایت با گذشت مدت زمان طولانی نت‌‌های پایانی که تشکیل شد از مشک، سدر، وتیور و دانه تونکا هستند، ماندگار می‌شوند.

خرید ادکلن کرید وایکینگ-قرمز Creed Viking اصل

کارولینا هررا سی اچ اسپرت Carolina Herrera CH Men Sport

CH-Men-Sport-carolina-herrera

خرید ادکلن اکثر مواقع چالش‌های زیادی دارد و این چالش‌ها به دلیل تنوع زیاد رایحه‌ها می‌باشد. حال اگر شما طرفدار رایحه‌های خنک و تلخ هستید و مردی ورزشکار و پرجنب و جوش می‌باشید ادکلن مردانه کارولینا هررا سی اچ اسپرت Carolina Herrera CH Men Sport برای شما ساخته شده‌است. عطرهای خنک برای فصل گرما می‌باشد و ساختار کارولینا هررا از ادویه، گیاهان معطر و مرکبات تشکیل شده‌است. نت های اولیه عطر مردانه کارولینا هررا اسپرت با قطرات تازه و درخشان ترنج و گریپ فروت که با مریم گلی ترکیب شده‌اند، آغاز می‌شود. نت‌های میانی از فلفل، آب دریا و سرو کوهی تشکیل شده که پس از گذشت مدت زمانی قابل توجه نت‌های پایانی که شامل خس‌خس، چوب صندل و گلسنگ از راه می‌رسد و کار را به پایان می‌رساند. خرید این ادکلن برای خود و عزیزانتان می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

خرید ادکلن کارولینا هررا سی اچ اسپرت Carolina Herrera CH Men Sport اصل

گوچی گیلتی ابسولوت Gucci Guilty Absolute

Gucci-Guilty-Absolute

ادکلن مردانه گوچی گیلتی ابسولوت Gucci Guilty Absolute از محصولات آوازه‌دار و محبوب برند ایتالیایی گوچی است. گیلتی ابسولوت با رایحه تلخ و گرم در گروه بویایی شرقی و چوبی قرار دارد و پخش‌بو و ماندگاری بالایی میان بهترین عطرهای مردانه دارد. این عطر قطعا می‌تواند یک انتخاب شیک و منحصربه‌فرد برای استایل‌های پوشیده شما در هوای سرد و خنک پاییزی و زمستانی به حساب بیاید و می‌تواند استایل شما چندبرابر شیک کند. به‌محض اولین اسپری از ادکلن اورجینال گوچی گیلتی ابسولوت روی پوست و در محل نبض یا لباستان بوی چرم را احساس خواهید کرد. با گذشت زمان نت‌های اولیه کمرنگ می‌شوند و نت‌های میانی خودنمایی می‌کنند. نت‌های میانی از ترکیب سرو و نعناع هندی خلق شده است. پس از گذشت مدت زمان طولانی نت‌های پایانی که از ترکیب روایح چوبی و خس‌خس تشکیل شده است، جایگزین تمام نت‌ها می‌شود. این هرم بویایی باعث می‌شود تا بهترین حس‌ها به شما منتقل شود.

خرید ادکلن گوچی گیلتی ابسولوت Gucci Guilty Absolute اصل

پاکو رابان پیور ایکس اس Paco Rabanne Pure XS

Paco-Rabanne-Pure-XS

یکی از بهترین و خوشبوترین ادکلن‌های مردانه پاکو رابان پیور ایکس اس Paco Rabanne Pure XS است که تاثیرگذاری بسیار زیادی روی افراد می‌گذارد. اگر شما طرفدار رایحه‌های گرم و شیرین هستید، بی‌شک این ادکلن برای شماست. این ادکلن در سال 2017 توسط عطرسازان مشهور آن فلیپو و کرولاین دامار خلق شد و به‌وسیله کمپانی مشهور پاکو رابان تولید و روانه‌ی بازار شد. این ادکلن یکی از بهترین‌ها برای استفاده در فصول سرد سال می‌باشد. هرم بویایی ادکلن پاکو رابان پیور ایکس اس با ترکیب رایحه‌های سبز، آویشن و زنجبیل شروع و با ترکیبی از چرم، دارچین و وانیل ادامه پیدا می‌کند. با گذشت زمان، متوجه تغییر مسیر نت‌های میانی به‌سوی نت‌های پایانی خواهید شد. این نت‌ها از ترکیب سدر، قند و صمغ درختچه مر تشکیل‌شده‌اند. اکر به دنبال خرید ادکلن اورجینال و باکیفیت با پخش‌بو و ماندگاری بالا هستید ما به شما ادکلن مردانه پاکو رابان پیور ایکس اس Paco Rabanne Pure XS را پیشنهاد می‌دهیم.

خرید ادکلن پاکو رابان پیور ایکس اس Paco Rabanne Pure XS اصل

ورساچه او فرش Versace Eau Fraiche

Versace-Eau-Fraiche

ادکلن ورساچه او فرش Versace Eau Fraiche رایحه‌ای جذاب برای مردانی با اعتماد به نفس که توجه بسیاری به مُد دارند می‌باشند. این ادکلن دارای رایحه خنک و ملایم می‌باشد و از سه طیف بویایی چوبی، اقیانوسی و مرکباتی تشکیل شده‌است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای فصول گرم سال است. نت‌های اولیه این ادکلن تلفیقی بی‌نظیر از نت‌هایرلیمو، ترنج و چوب بلسان می‌باشد که پس از مدتی جایش را به سدر، فلفل و تلخون که نت‌های میانی هستند، می‌دهد. نت‌های پایانی که از ترکیب مشک، زعفران و کهربا تشکیل‌شده‌اند، حس خنکی و تازگی بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد. حجم این ادکلن به صورت 100 و 200 میلی‌لیتری به فروش می‌رسد که تا مدت خوبی شما را از خرید ادکلن بی‌نیاز می‌کند.

خرید ادکلن ورساچه او فرش Versace Eau Fraiche اصل

تام فورد نویر Tom Ford Noir

Tom-Ford-Noir

ادکلن مردانه تام فورد نویر Tom Ford Noir طرفداران بسیار زیاد در میان مردم دارد و تنها در عرض یک سال به عنوان بهترین ادکلن مردانه شناخته شد. این ادکلن رایحه‌ای گرم و کمی شیرین دارد که ترکیبات بسیار زیادی نظیر ادویه، چرم، چوب، خاک و زمین، صمغ، گل، گیاهان معطر، مرکبات و میوه تشکیل شده‌است و برای استفاده در فصول سرد سال می‌باشد. تنها با یک پاف از ادکلن مردانه تام فورد نویر خیلی سریع متوجه بوی نارنج، گل شاه‌پسند، زیره‌ی سیاه، فلفل صورتی و گل بنفشه می‌شوید که حس تازگی و طراوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. نت‌‌های میانی از فلفل سیاه، جوز هندی، گل شمعدانی، رز بلغاری، مریم‌گلی و زنبق تشکیل‌شده‌اند که ترکیبی تند و شیرین را می‌سازند.

خرید ادکلن تام فورد نویر Tom Ford Noir اصل

سوالات متداول

بهترین ادکلن‌های مردانه چه ویژگی‌هایی دارند؟ 

این موضوع کاملا به سلیقه افراد بستگی دارد که از نظر نوع رایحه و طبع به چه نوعی عطری علاقه داشته باشند اما از نظر کیفیت و ماندگاری قطعا ادکلن‌ها را می‌توان دسته‌بندی کرد.

ادکلن مردانه رسمی چیست؟ 

از ادکلن مردانه رسمی برای استفاده در جلسات کاری ، قرار ملاقات های مهم و میهمانی ها استفاده می شود . انتخاب عطر برای مجالس رسمی یک تصمیم کاملاً شخصی است. اما نکته‌ای که در انتخاب عطر رسمی باید مد نظر داشته باشید است که علاوه بر خودتان باید رایحه عطرتان مورد تایید اطرافیان نیز قرار بگیرد و برای آنها نیز لذت بخش باشد.

معروف‌ترین برندهای ادکلن مردانه کدام‌اند؟

از بین برندهایی که در فروش عطر و ادکلن مردانه بسیار محبوب و پرفروش هستند، می توان به برندهایی مثل دیور، شنل، دولچه و گابانا، کلوین کلاین، گوچی، ورساچه، گرلن، ژیوانشی، تام فورد، هرمس، آرمانی، ایسی میاکه، کرید و … اشاره کرد.

حرف آخر

در دنیای پر تنوع عطر و ادکلن مردانه انتخاب یک عطر به عنوان بهترین ادکلن مردانه کار ساده ای نیست. برای انتخاب عطر مردانه خوب باید به نکات مهمی توجه داشته باشید. برای مثال نکاتی مانند این که قرار است با چه استایلی و یا در چه فصلی و مکانی از آن استفاده کنید. همچنین باید در انتخاب بهترین عطر مردانه و زنانه به مواردی چون اصل و اورجینال بودن عطر، نوع غلظت عطر، نت و رایحه های عطر نیز دقت کافی داشته باشیم. رعایت کردن مجموع این نوع نکات قطعاً به شما در انتخاب عطر مردانه خوب و جذاب کمک می‌کند. امیدوارم توانسته باشیم در این مقاله تا حدی در انتخاب ادکلن مردانه مناسب برای خود یا عزیزانتان به شما کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *