هدایای مناسبتی

بهترین ادکلن برای ست هدیه چیست

بهترین ادکلن برای ست هدیه چیست

همیشه تکمیل کننده ست هدیه شاید ادکلن باشد. امروز قصد داریم شما را با ادکلن‌هایی آشنا کنیم که مناسب ست هدیه هستند. با ما همراه شوید.

دلایل مهم برای هدیه دادن ادکلن

این مقاله در رابطه با بهترین ادکلن برای ست هدیه  می باشد، اما قبل از این که به بهترین ادکلن برای ست هدیه بپردازیم بهتر است که چند دلیل برای مناسب بودن خرید ادکلن به عنوان هدیه به شما بگوییم. همه ی ما تلاش می کنیم که یک هدیه بسیار خوب و مناسب به کسی که دوستش داریم بدهیم. حال اگر این هدیه برای  همکار، خانواده یا حتی نزدیکترین دوست شما باشد فرقی ندارد. ما بهترین ها را برای آن ها می خواهیم. حل این معضل چندان دشوار نیست. این مشکل با انتخاب یک عطر به عنوان هدیه رفع می شود. عطر یکی از کلاسیک ترین هدایایی است که می توانید به هر مناسبتی به هر کسی بدهید. عطر و بوی هر شخصی همانند امضای آن است. با فهمیدن این موضوع، از هدیه دادن یک بطری عطر به افرادی که می شناسید دریغ نکنید. بیایید صادق باشیم، همه ی ما عاشق عطرهای زیبا و خوش بو هستیم. توجه داشته باشید که انسان ها موجودات بی احساسی نیستند بلکه یک انسان سرشار از احساس است. حال ممکن است این حس بد یا خوب باشد، اما مطمئن باشید که عطر ها و ادکلن ها حس های خوبی را انسان القا می نمایند. حتی ممکن است بو و عطر خاصی ما را به خاطرات وصل کند. یک بطری عطر با عطر های مختلف، متفاوت می شود. غلظت عطر ها با هم متفاوت است و همین غلظت قیمت یک بطری را تعیین می کند.

معرفی غلظت ادکلن ها و بهترین ادکلن برای ست هدیه

ادو تویلت زنانه Gucci Guilty گوچی گیلتی حجم 75 میلی لیتر
  • عصاره عطر: 20٪ -50٪
  • ادو پرفیوم: 10-30٪
  • ادو توالت: 5-20٪
  • ادو ادکلن: 2-5٪

می خواهیم ارتباط غلظت ادکلن ها را به بهترین ادکلن برای ست هدیه، مرتبط سازیم. باید بدانید که بهترین ادکلن برای ست هدیه، ادکلن با غلظت بالا است. گذشته از غلظت، رایحه ها نیز در انتخاب بهترین ادکلن برای ست هدیه، موثرهستند. سه دسته رایحه وجود دارد که قیمت و بوی یک عطر را تعیین می کند. از چند دقیقه ی اول تا چند ساعت بعد، رایحه ها می توانند در یک عطر آشکار شوند. این رایحه ها، بوی عطر هایی هستند که در بطری قرار دارند.

تاثیر رایحه در انتخاب بهترین ادکلن برای ست هدیه

اگر بخواهیم بهترین ادکلن برای ست هدیه را انتخاب نماییم باید به رایحه ی آن توجه کنیم. رایحه های کلی به سه دسته تقسیم می شوند:

  • رایحه های تند
  • رایحه های تلخ
  • رایحه های شیرین

رایحه های تند، در اولین رایحه ها به وجود می آید که هنگام پاشش، این رایحه به عنوان رایحه ی برتر منتشر می شود. این رایحه اولین رایحه ای است که از عطر فروشی، به مشام افراد می رسد.

رایحه های تند، معمولاً از مرکبات گرفته می شوند، که به طور معمول چند دقیقه انتشار آن طول می کشد. سپس شما می تواند بعد از چند دقیقه به رایحه های دیگر برسید.

رایحه ی شیرین، این رایحه منتشر شده پس از ناپدید شدن رایحه ی تند به مشا می رسد. رایحه های شیرین از اسطوخودوس، گل یاس و گل رز گرفته می شوند. رایحه ی ظریف گل، معمولاً چند دقیقه تا یک ساعت انتشار آن طول می کشد.

رایحه های تلخ، بو هایی مانند وانیل، کهربا، چوب صندل، مشک و غیره را دارند. این رایحه های عمیق و غنی می توانند بر تمام رایحه های دیگر عطر غلبه کنند. بسته به ماهیت عطر، رایحه های آن ها چهار ساعت الی چند روز باقی می ماند. عطر سازان هم چنین برای تعیین طول عمر عطر، اجزای معطر یا مواد ثابت کننده را افزایش می دهند.

دلایل مهم برای انتخاب عطر به عنوان هدیه و بهترین ادکلن برای ست هدیه

ادو پرفیوم زنانه Valentina Assoluto والنتینو حجم 80 میلی لیتر

ادکلن هدیه ای خاص است: مطالعات نشان داده است که تنها هفت ثانیه زمان لازم است تا با کسی به آشنا شوید، اما سال ها طول می کشد تا آن را بشناسید. بنابراین بهتر است چیزی منحصر به فرد به افراد هدیه دهید. به جای یک لیوان قدیمی که احتمالاً در قسمت پشت کمد مخفی است، عطر می تواند بهترین باشد.

ادکلن ها هدیه ای ماندگار هستند: بطری عطر و بوی دلخواه یک دوست صمیمی، یکی از بهترین هدیه های ماندگار است که می توانید به آن ها بدهید. این یک هدیه ی معنی دار خواهد بود به خصوص اگر آن ها علاقه ی زیادی به عطر و ادکلن داشته باشند. به همین دلیل است که شما می توانید ادکلن یا عطر را به عنوان بهترین هدیه انتخاب نمایید. اما در این میان انتخاب بهترین ادکلن برای ست هدیه، نیز مسئله ی مهم دیگری است که باید در رابطه با آن اطلاعات کافی داشته باشید.

ادکلن ها انعطاف پذیر هستند: عطر ها بسیار قابل تنظیم هستند. این امر به این معنا می باشد که افراد می توانند به راحتی عطر مورد نظر خود را از لحاظ قیمت، رایحه، کیفیت، غلظت و حتی رنگ پیدا نمایند. یک کار ویژه ه در رابطه با ادکلن ها می توان کرد، حک کردن نام فرد روی بطری یا درب آن ها است. با انجام این کار، هدیه ی شما خاص تر خواهد شد. شما می توانید در انتخاب بهترین ادکلن برای ست هدیه، ادکلن های خاص و شخصی را انتخاب نمایید.

ادکلن هدیه ای چالش بر انگیز است: خرید عطر برای یک دوست صمیمی می تواند بسیار هیجان انگیز باشد زیرا انتخاب عطر بدون آن ها واقعا دشوار است. می توانید عطری را انتخاب کنید که یاد آور آن ها باشد. این امر مانند توصیف شخصیت آن ها از طریق رایحه ها است.

سایر دلایل مهم برای انتخاب عطر به عنوان هدیه و بهترین ادکلن برای ست هدیه

قیمت ادکلن متنوع است: عطر ها یک ماده ی بسیار متنوع هستند که دارای هزینه های مختلف می باشند، زیرا قیمت آن ها از دویست هزار به بیش از پانصد هزار می رسد. شما برای انتخاب بهترین ادکلن برای ست هدیه، می تواند از هر قیمتی را که می پسندید، استفاده نمایید. هم چنین می توانید عطر و بوی مقرون به صرفه اما ماندگار و دلپذیر را برای دوست خود خریداری کنید.

دادن یک طلای مایع به این معنا است که شما گیرنده ی هدیه را بسیار دوست دارید. وقتی یک عطر لوکس یا یک عطر گران قیمت را خریداری می نمایید. در واقع یه هیچ عنوان پول خود را هدر نداده اید.

ادکلن محدودیت سنی ندارد: عطر ها را می توان به هر کسی هدیه داد. از یک جوان بالغ گرفته تا یک فرد پیر و فرتوت، همگی عاشق ادکلن هستند. تنها تفاوتی که این هدیه دارند اختلاف در انتخاب بهترین ادکلن برای ست هدیه است. به این معنا که بایستی ادکلن انتخاب شده برای یک فرد پیر با ادکلن انتخاب شده برای فرد جوان متفاوت باشد.

ادکلن ها خاطره ساز هستند: همان طور که جوزف بی ویرتلین گفت  “بعضی از خاطرات فراموش نشدنی هستند، همیشه زنده و جذاب هستند”  یکی از ماندگار ترین خاطره هایی که معمولاً در اختیار ما قرار دارند، آن هایی هستند که بوییده ایم. به عبارت ساده، عطر ها خاطره های فراموش نشدنی را که می توانند یک عمر دوام بیاورند، ارائه می دهند. بنابراین اگر می خواهید آن اثر ماندگار را بر روی شخصی عملی بسازید، یک بطری عطر یکی از بهترین هدیه هایی است که می توانید به او بدهید.

ادکلن هدیه ای صمیمی است: صرف نظر از آن چه به یک عضو خانواده، یک دوست نزدیک یا یک شخص خاص می دهی ، بهتر است این کار را صمیمانه انجام دهید. این که یک عطر گران قیمت باشد یا یک بطری ساده عطر، تا زمانی که با عشق به شما هدیه داده شود، با ارزش ترین چیز است. پس بهترین ادکلن برای ست هدیه، ادکلنی است که با عشق خریداری شود.

بهترین ادکلن برای ست هدیه، چه ادکلنی است

ما برای شما در ادامه از بهترین ادکلن برای ست هدیه، چند نمونه را نام می بریم و مشخصات آن ها را نیز برای شما بیان می نماییم تا در صورت تمایل آن ها را به عنوان بهترین ادکلن برای ست هدیه انتخاب نمایید. از بهترین ادکلن برای ست هدیه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ادو تویلت زنانه Gucci Guilty گوچی گیلتی حجم 75 میلی لیتر انتخابی مناسب به عنوان بهترین ادکلن برای ست هدیه: عطری درجه یک و شیطنت آمیز است که توسط گوچی برای نشان دادن یک رویکرد جوان و کمی خطرناک و احساس عطر و بوی ارائه شده است. این عطر Gucci یک عطر دخترانه پارتی کلاسیک است که برای دختران فریبنده، جسورانه، شجاع و بسیار جذاب طراحی شده است که دوست دارند در تمام ساعات روز برای مهمانی از خود لذت ببرند و Gucci Guilty جمله ای است در مورد این که شما کی هستید؟ کهربا و یاس بنفش در رایحه های عطر Gucci Guilty  که یک رایحه شرقی است، به مشام می رسد. که دارای بویی بسیار معاصر، جذاب و پویا می باشد.

ادو پرفیوم زنانه Valentina Assoluto والنتینو حجم 80 میلی لیتر انتخابی مناسب به عنوان بهترین ادکلن برای ست هدیه:

رایحه ای درخشان گل شرقی با ریشه های ایتالیایی  تفسیر شده با طراوت مواد ایتالیایی است که از هر جنبه ای بیانگر شخصیت چند جانبه والنتینوس والنتینا می باشد. طراوت شاداب ترنج Calabrian توسط ترافل های سفید آلبا تقویت می شود. جسارت گل یاس و شکوفه پرتقال آمالفی توسط انواع توت های وحشی گرد می شود. حس نفس گیر سدر و کهربا کاملاً با یک اشاره وانیل اعتیاد آور تکمیل می شود.

ادو پرفیوم زنانه Good Girl کارولینا هررا حجم 80 میلی لیتر انتخابی مناسب به عنوان بهترین ادکلن برای ست هدیه:

ادو پرفیوم زنانه Good Girl کارولینا هررا حجم 80 میلی لیتر

عطر ها غالباً با رایحه های شیرین، تند و تلخ طراحی می شوند و بر اساس زمان پس از استفاده، بوی مختلف می دهند. به عنوان مثال، بعضی از عطر های مرکبات برتر بلافاصله پس از کاربرد، بوی قوی می دهند، در حالی که یک رایحه ی شیرین اسطوخودوس ممکن است بعد از مدتی از برنامه حساس شود زیرا که رایحه ی برتر تبخیر می شود.

معرفی برخی دیگر از بهترین ادکلن برای ست هدیه

بهترین ادکلن برای ست هدیه، می تواند شامل ادکلن های زیر باشد:

ادو پرفیوم زنانه لنوین Eclat D Arpege حجم 100 ML انتخابی مناسب به عنوان بهترین ادکلن برای ست هدیه: از مهم ترین ویژگی های این ادکلن داشتن رایحه هایی به این ترتیب است:

رایحه های برتر – لیمو ، شیرین

رایحه های میانی – اسمانتوس ، هلو ، گل صد تومانی ، چای ، ویستریا

رایحه های پایه – کهربا ، سرو ، مشک.

این عطر می تواند بهترین ادکلن برای ست هدیه  باشد که بویی از میوه و گل را ارائه می دهد. این عطر در بطری 100 میلی لیتری شیک قرار دارد. این عطر یک هاله ی بازیگوش و دوست داشتنی در اطراف خود ایجاد می کند. این عطر با استفاده از بهترین مواد تشکیل دهنده، ساخته شده است که آن را به عنوان جذاب ترین، دلپذیر ترین، سرگرم کننده ترین عطر جلوه می دهند. هر روز و در مناسبت های خاص آن را به خود بزنید تا همه توجه ها را به خود جلب کنید. این عطر و بوی پر جنب و جوش را تقویت کنید. برای حفظ شادابی و نشاط شما در تمام طول روز لود شده است. تأثیر این عطر حتی بعد از این که از بین برود، در طول روز باقی می ماند. پایه های رایحه های این عطر برای زنان با استفاده از سرو سفید لبنان، مشک ملایم و کهربا گران بها ایجاد می شود. مشک دارای رایحه ای گرم و حساس است. چوب صندل دارای رایحه ای چوبی شرقی، شیری، محکم و نرم است. کهربا شما را با عطر گرم و ماندگار خود در آغوش می گیرد. این ادکلن به عنوان بهترین ادکلن برای ست هدیه، بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *