عطر شناسی

10 مدل از بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ

بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ

همانطور که همگی می دونیم ادکلن های تلخ و خنک مردانه از پر طرفدارترین عطرها محسوب می شوند. به جرات می‌توان گفت که قصد خرید ادکلن مردانه دارند بیشتر جذب ادکلن تلخ و خنک می‌شوند چرا که این نوع رایحه ها معمولا برای خانم ها نبز بسیار جذاب است. این عطرها می‌توانند استایل آقایان را جذاب تر و تاثیرگذارتر جلوه دهند. در ادامه به معرفی بهترین ادکلن های تلخ و خنک مردانه می پردازیم.

لیست ادکلن های مردانه خنک و تلخ + قیمت

ما سعی کردیم در ادامه چند نمونه از بهترین ادکلن های مردانه، با رایحه خنک و تلخ را که شما به آن امتیاز بالایی دادید و در بازارهای جهانی طرفداران بیشتری داشتند را دور هم جمع کنیم و به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید که تمام این ادکلن‌ها شاید رایحه خاصی داشته باشند، شما همیشه می‌توانید عطر خاص خود را انتخاب کنید.

کرید اونتوس Creed Aventus

ادکلن تلخ و خنک مردانه اونتوس کرید

یکی از بهترین عطر های مردانه خنک و تلخ ، ادکلن معروف اونتوس از برند شناخته شده کرید است. کرید که یکی از بهترین و معروف ترین عطر های تلخ و خنک مردانه است، همچنین از عطرسازهای قدیمی و اصیل اروپاست که در طول چند قرن فعالیت خود همواره یکی از بهترین‌ها بوده است. اونتوس، رایحه ای از م.فقیت و جذابیت، برای یک مرد مدرن و قوی است، که به مناسبت 250 امین سال تاسیس برند کرید و در سال 2010 معرفی شد. برای ساخت اونتوس از زندگی امپراتورهای بزرگ و موفق الهام گرفته شده است که بدون ترس جنگیده و میراث بزرگی از خود به جا گذاشته اند. مهم ترین رایحه های تشکیل دهنده این عطر، میوه، حس لاکچری موجود در آن و چرم و چوب است.

خرید ادوپرفیوم کرید اونتوس اصل + قیمت

دیور فارنهایت Dior Fahrenheit

ادکلن مردانه خنک و تلخ فارنهایت Fahrenheit

 

فکر کنم کمتر کسی باشه که ادکلن دیور فارنهایت Fahrenheit رو نشناسه، یه ادکلن با رایحه مردانه خنک و تلخ که هر آقایی اونرو دوست داره. هر ادکلنی ساختاری متفاوت دارد که نوع طبع آن را شکل می‌دهد تا افراد بتوانند در فصول مختلف از ادکلن‌هایی که با سبک و سیاق آن فصل‌ها همخوانی دارد، استفاده کنند. مثلا اگر شما به دنبال عطری برای فصول سرد سال هستید باید از ادکلن‌هایی که طبع گرم دارند استفاده کنید تا دمای بدن شما را بالاتر برود و احساس سرمای کمتری داشته باشید. همچنین در فصول گرم باید از ادکلن‌هایی که حال و هوای خنک و ملایمی دارند استفاده کنید. ذات هر یک از عطر‌ها با دیگری متفاوت است به همین علت است که شاید انتخاب کمی دشوار باشد اما شما اگر به دنبال بهترین ادکلن مردانه خنک و تلخ هستید، ادکلن دیور فارنهایت Dior Fahrenheit یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. این ادکلن در سال 1988 توسط عطرسازان مشهور ژان لوئیس سیزاک و موریس روجر خلق شد و به‌وسیله برند مشهور دیور روانه بازارهای جهانی شد.

خرید ادکلن دیور فارنهایت اصل + قیمت

دیویدوف چمپیون Davidoff Champion

بهترین ادکلن تلخ و خنک مردانه دیویدوف چمپیون

این محصول از برند دیویدف در سال 2010 به بازار عرضه شد. یک عطر فوق العاده خوشبو با ماندگاری بالا که توانسته انتظار طرفداران خود را بر آورده سازد. این عطر مردانه وقار و جذابیت خاصی به فرد می بخشد و یک محصول کلاسیک است. بطری این عطر به شکل یک دمبل ورزشی طراحی شده است که حال و هوای ورزش و باشگاه را تداعی می کند. دیویدف چمپیون عطری است خنک و تلخ ، چوبی و گیاهی با رایحه ای نسبتا متفاوت به نسبت عطرهای خنک معمولی. پس از اسپری‌کردن آن روی پوست و محل نبضتان، متوجه بوی نارنج و لیمو خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و گلی، شادی و طراوت را در شما ایجاد می‌کند. دیویدف چمپیون پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و بهترین زمان برای استفاده از آن فصل های بهار و تابستان می باشد.

از نگاه بسیاری از کاربران ما ادکلن چمپیون یکی از بهترین ادکلن مردانه تلخ و خنک است که درحال حاضر موجود است.

خرید عطر دیویدوف چمپیون اصل + قیمت

ورساچه پور هوم Versace Pour homme

ادکلن مردانه خنک و تلخ ورساچه پور هوم

دوناتلا ورساچه این اثر خود را که یکی از بهترین و معروف ترین ادکلن های تلخ و خنک مردانه است، با تم آبی معرفی کرد . ادکلنی ایده آل به همراه جفتی از عطر زنانه. عطری است خنک و ملایم ، این عطر در سال 2008 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . عطر ورساچه پورهوم مردانه، یکی از پر طرفدارترین عطر های خنک مردانه در دنیا محسوب می شود و کاملا مناسب برای فصول گرم بوده و شخصبت رایحه ی آن بیشترین تطابق را با مردان ورزشکار، تنومند و شوخ طبع برای مصرف روزانه دارد. ادکلن ورساچه پورهوم با حجم 100 میل و رایحه ی معتدل و خنک عطری چهار فصل مناسب برای آقایانی که به رایحه ی دریایی علاقه دارند. اگر شما و دوستانتان عطرهایی را دوست دارید که حال‌وهوای تلخ و خنک دارند، این ورساچه‌ی آبی‌‌رنگ یکی از انتخاب‌های اول شما خواهد بود. عطر ورساچه پورهوم که آروماتیک، چوبی و مرکباتی محسوب می شود، ترنج و لیمو را در کنار بهار نارنج به عنوان غالب ترین نت ها دارد.

خرید ادوتویلت ورساچه پور هوم اصل + قیمت

212 Men

ادکلن مردانه خنک و تلخ 212 Men

این ادکلن برای مردان مدرن و امروزی ساخته شده است که می‌توانند از آن برای مصارف روزانه استفاده کنند. عطر کارولینا هررا ۲۱۲ مردانه توسط گروهی از طراحان مطرح و موفق ساخته شد و در سال ۱۹۹۹ به بازار جهانی عطر و ادکلن مردانه عرضه شد. بوی گریپ‌فروت، فلفل، ترنج، اسطوخودوس و نت‌های سبز به محض اسپری در فضای اطراف پخش می‌شود. این ترکیب تندی ملایمی را به وجود می‌آورد. ادو تویلت کارولینا هررا مدل ۲۱۲ من یکی از بهترین عطرهای مردانه‌ای است که تابه‌حال ساخته‌شده. عطری مناسب مردان بروز و جوان و شیکپوش است که خواهان انرژی زیادی هستند. این ادکلن رایحه ای تلخ و خنک داره که از نظر خریداران، جذابیت فرد را بالا می برد.

خرید کارولینا هررا 212Men اورجینال + قیمت 

بلو د شانل

ادکلن تلخ و خنک مردانه بلو د شانل

شنل به صورت کلاسیک به مد و عطر زنانه معروف است و در این زمینه یکی از برندهای بسیار شناخته شده است. ولی در بخش ادکلن مردانه هم محصولات بسیار محبوبی دارد که عطر معروف “بلو” که در لیست بهترین ادکلن های تلخ و خنک مردانه قرار گرفته، یکی از این محصولات است. عطر بلو د شنل به شکل غیرمنتظره‌ای رایحه‌ای شگفت‌انگیز دارد. این عطر که یکی از بهترین و معروف ترین عطر های تلخ و خنک مردانه است و حتی در لیست خوشبوترین ادکلن مردانه هم حضور دارد، نشانگر  روحیه مردانی است که با اراده و تصمیم خود، سرنوشتشان را انتخاب می‌کنند. از مهم ترین رایحه های این عطر کهربا، مرکبات و چوب هستند. از نظر مخاطبان و خریداران رایحه تلخی از ابتدای استفاده این ادکلن به مشام می رسه که با گذر زمان خنک تر و جذاب ترمیشه و بسیار خوشبو است.

خرید بلو د شانل اصل + قیمت

زرجف مفیستو جنتلیو اومو

ادکلن مردانه خنک و تلخ زرجف مفیستو جنتلیو اومو

زرجف زرژاف مفیستو جنتلیو اومو عطر مخصوص مردان بی عیب و نقص اشراف زاده که برای استفاده در آرایشگاه های مردانه سنتی در ایتالیا تولید گردید. این آرایشگاه ها با کف چوبی و زیبا، و صندلی هایی با روکش چرمی خود، با فضایی مرکب از چهره های آراسته مردان سرگرم با بحثهای سیاسی و ادبی، محیطی عالی برای اشراف زادگانی بود که می خواستند ظاهری شیک و آراسته و مناسب برای حضور در مجالس خاص داشته باشند. این عطری خنک و مرکباتی و معطر در سال ۲۰۱۸ به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. مفیستو جنتیلومو ترکیبی است کامل و بی نقص، متشکل از روغن قیمتی مرکبات ایتالیایی، گل های اسطوخودوس مدیترانه ای و عصاره های گل زنبق سفید، و ساخته شده از چوب درختان صندل و سرو. از نظر خریداران این ادکلن، ادکلنی است بسیار خاص که برای جذب افراد ساخته شده است.

خرید زرجف-زرژاف-مفیستو جنتلیو اومو اصل + قیمت

 اسپلندور مشکی

ادکلن اصل اسپلندور مردانه و تلخ

اسپلندور مشکی Splendor Black عطری مردانه و شیک که رایحه ای خنک و شیرین دارد. این عطر در سال 2010 به بازار عرضه شد. برند سریس که یک کارخانه سوئیسی است که اخیراً محصولات خود را در امارات تولید می‌کند، به جرات می توان گفت موفق‌ترین محصول آن عطر اسپلندور مشکی است. عطری با رایحه خنک و تلخ که البته نوشته شده شیرین که از پخش بو و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است. این عطر مردانه و خنک که قیمت مناسبی نیز دارد، مناسب برای روزهای بهاری و به ویژه تابستان است. وقتي اسپلندور بلک را روي پوست و محل نبض يا لباستان اسپري کنيد، خيلي سريع متوجه بوي نارنج، لیمو، و نت های سبز خواهید شد. این ترکیب سه گانه و مرکباتی باعث بالا رفتن انرژی و هیجان می شود. نت‌هاي مياني آن از ترکيب گل‌هاي فريزيا، زنبق دره و ماگنوليا ساخته‌شده‌اند. اين مخلوط گلي، طراوت و تازگي را به روح شما در روزهاي داغ تابستان هديه مي‌کنند. اکثر خریداران این کار این عقیده را دارند که این ادکلن یکی از جذاب ترین ها، همراه با ماندگاری و پخش بوی بالا است.

خرید اسپلندور مشکی اصل + قیمت

ورساچه اروس

ادکلن تلخ و خنک مردانه ورساچه اروس

می توان گفت که روح یونان باستان و قرون وسطی را به خوبی می‌توان در این عطر مشاهده کرد. با استفاده آن، می توان رایحه مرکبات بسیار تازه در ابتدا و درختان جنگلی را در ادامه کاملا حس کرد.  و از این ها جالب تر اینکه ترکیب سرد و گرم آن در کنار یکدیگر برای هر فردی تداعی کننده زیباترین خاطره‌ها خواهد بود. اروس در سال 2012 توسط ورساچه معرفی شد و رایحه‌ای از گیاهان معطر را با خود به ارمغان آورد. اروس با ماندگاری و پخش بوی خوب خود توانسته ادکلنی چهارفصل و قابل اعتماد را از خود نمایان کند. این عطر از نظر برخی خریداران رایحه ای ملیح و خوشبو دارد.

خرید ورساچه اروس اصل + قیمت

مونت بلنک لجند

ادکلن مونت بلنک لجند از بهترین عطرها برای مردانی با جاذبه‌های کاریزماتیک، دارای اعتمادبه‌نفس و الهام‌بخش است. این ادیشن جدید درواقع نت‌های عطر اصلی لجند را حفظ می‌کند اما به نحوی نت های جدید اون رو غنی‌تر کرده است. نت برگ‌های باطراوت بنفشه به ‌واسطه نت‌های گل‌فام مغناطیسی جذاب‌تر شده‌ است و ردی گیرا و دلفریب هم از چوب و چرم در آن شکل می‌گیرد. مونت بلنک لجند عطری است خنک، تلخ و مرکباتی که در سال 2020 به بازار عرضه شد. از نظر خریداران عطری است تلخ و خنک که مناسب استفاده روزانه نیز هست.

خرید مونت بلنک لجند اورجینال + قیمت

سخن آخر

ما سعی کردیم در اینجا ادکلن مردانه تلخ و خنک که پرطرفدار هستند را به شما معرفی کنیم، اما واقعیت ماجرا اینجاست که شما باید ادکلنی را تهیه کنید که در عمق و وجود شما ریشه کرده، رایحه‌ای که حس همسو با احساسات و رفتار شما دارد را انتخاب کنید. به نظر من انتخاب عطر، انتخاب یک سبک زندگی است که به سادگی می‌توان شخصیت شما را از روی عطر مورد نظر شما فهمید پس در خرید ادکلن مورد نظرتان دقت کنید. خرید ادکلن تلخ و خنک مردانه، معمولا طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل، انتخاب در میان تنوع در این نوع عطرها، شاید کمی دشوار به نظر برسد، که در این مقاله تلاش کرده ایم تا تعدادی از آن ها را معرفی کنیم و هم چنین اگه خواتسید می‌توانید از قسمت خرید ادکلن ارزان نسخه ادکلن شرکتی این محصولات را پیدا کنید. اگر شما هم در مورد این موضوع تجربه‌ای دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *