هدایای مناسبتی

بهترین هدیه روز عشق ( ولنتاین ) برای خانم ها

همیشه انتخاب هدیه ی روز عشق ( ولنتاین ) کار مشکلی بوده است . هدیه ای که برای عزیزتان خریداری می کنید باید این اطمینان را به شما بدهد که بهترین انتخاب برای هدیه ی روز عشق است و همواره تداعی کننده ی یاد شما در ذهن طرف مقابل می باشد . نگران نباشید ! ما قصد داریم در این مقاله شما را برای خرید هدیه ای مناسب راهنمایی کنیم. خرید عطر و ادکلن می تواند یکی از گزینه های مناسب برای خرید هدیه روز عشق باشد چرا که حافظه رابطه ی نزدیکی با حس بویایی داشته و یادآور خاطرات است . با هر بار استشمام رایحه ادکلنی که شما هدیه داده اید یاد شما در ذهن او نقش می بندد. انتخاب ادکلن خاص نیز می تواند کار مشکلی باشد پس ما سعی داریم شما را در انتخاب بهترین عطر و ادکلن در روز عشق یاری کنیم تا بتوانید بهترین و شیک ترین ادکلن را به محبوبتان هدیه دهید .با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

10 ادکلن مناسب هدیه روز ولنتاین

اگر قصد خرید عطر و ادکلن را به عنوان هدیه در روز ولنتاین به عزیزتان دارید ما به شما در ادامه 10 ادکلن پرفروش و پر طرفدار زنانه را معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای هدیه ای که می دهید داشته باشد . همچنین اگر به دنبال خرید ادکلنی مطمئن با کیفیت بالا و قیمت مناسب می گردید می توانید تمامی ادکلن های معرفی شده را از فروشگاه کالا بی کالا تهیه کنید.

تستر ادو پرفیوم زنانه La Vie Est Belle لانکوم

قیمت و خرید تستر ادو پرفیوم Lancome La vie est belle زنانه حجم 75 میلی لیتر

ادکلن Lancome La vie est belle لانکوم را می توان به جرات یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین عطر و ادکلن جهان دانست . این ادکلن با رایحه ی شیرین و گرم و گلی که دارد می تواند در روز ولنتاین که در فصل سرماست حال وهوای گرمی را میان شما و دلبندتان به ارمغان آورد. ادکلن Lancome La vie est belle با داشتن ماندگاری بالا و پخش بوی زیادی که دارد و همچنین شیشه خاص و شیک این ادکلن که جذابیت خاصی را به وجود آورده توانسته در صدر پر طرفدارترین ادکلن زنانه قرار بگیرد. تستر ادوپرفیوم زنانه Lancome La vie est belle لانکوم می تواند یک انتخاب عالی برای هدیه دادن به عزیزانتان باشد.

خرید تستر ادو پرفیوم Lancome La vie est belle زنانه حجم 75 میلی لیتر

تستر ادو پرفیوم ایو سن لوران مون پاریس Mon Paris زنانه

ادو پرفیوم زنانه ایو سن لوران Mon Paris حجم 90 میلی لیتر

ادو پرفیوم ایو سن لوران Mon Paris از دیگر عطر های پرطرفدار در جهان می باشد . این عطر با داشتن رایحه شیرین و گرمی که دارد برای هدیه دادن در روز ولنتاین که در فصل سرد سال است می تواند بهترین گزینه باشد . نت های آغازی ( آلدهید, پرتقال, تمشک, توت‌فرنگی, گلابی, نارنج, نارنگی  ) که پس از استفاده از آن ساطع می شود حس شادی و نشاط را برای محبوبتان ایجاد میکند و پس از آن نت میانی که شامل ( گل تاتوره، یاسمین، یاسمین چینی، صدتومانی و شکوفه‌ی پرتقال ) منتشر می شود ترکیب این رایحه گلی انرژی مثبت را به وجود می آورد و در آخر نت ( گیاه پاتچولی، مشک، عنبر، چوب سدر، خزه‌ی اوک‌موس و وانیل ) جایگزین می شود که اعتماد به نفس زیادی را پدیدار می کند.

خرید تستر ادو پرفیوم ایو سن لوران Mon Paris زنانه حجم 90 میلی لیتر

پرفیوم میسون فرانسیس کورکجان Baccarat Rouge 540 Extrait de Parfum قرمز

قیمت و خرید پرفیوم میسون فرانسیس کورکجان Baccarat Rouge 540 Extrait de Parfum مردانه زنانه حجم 70 میلی لیتر

یکی از بهترین و خاص ترین هدیه ای که شما می توانید در روز ولنتاین به دلبندتان بدهید فرانسیس کرکجان باکارات رژ 540 قرمز زنانه است این ادکلن رایحه ی شیرین و گرم دارد . حال و هوای گرم این ادکلن استفاده از آن را در فصول سرد سال مناسب کرده است. همچنین ماندگاری بالا و پخش بوی خوبی که دارد سبب استقبال بی نظری از طرف بانوان قرار گرفته است و این ادکلن را در صدر پرفروش ترین و پرطرفدارترین ادکلن زنانه جهان قراره داده است . اگر به دنبال هدیه ای اغوا کننده هستید پرفیوم میسون فرانسیس کورکجان Baccarat Rouge 540 Extrait de Parfum زنانه که حجم آن 70 میلی لیتر است می تواند گزینه ای عالی باشد.

خرید پرفیوم میسون فرانسیس کورکجان Baccarat Rouge 540 Extrait de Parfum زنانه حجم 70 میلی لیتر

کالکشن تستر گود گرل Good Girl کارولینا هررا

good girl

از محبوب ترین ادکلن هایی که توسط برند کارولینا هررا تولید شد می توان به Good girl و مدل های گود گرل گلوریوس گلد و  گود گرل قرمز – ولوت فتال واشاره کرد . این ادکلن ها دارای روایح  شیرین ، گرم و بوده که استفاده از آن را در فصول پاییز و زمستان مناسب کرده است . ظاهر شیک آن ها که به صورت کفش پاشنه بلند است توانسته توجه بسیاری از بانوان را به خود جلب کند . اگر به دنبال هدیه ای شیک و مناسب زنانه برای ولنتاین ( روز عشق ) هستید ما ادوپرفیوم Good girl  انواع آن  را به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید کالکشن تستر گود گرل Good Girl کارولینا هررا زنانه 

ادوپرفیوم زرجف-زرژاف اکسنتو Xerjoff Accento

ادوپرفیوم زرجف – زرژاف میوس Xerjoff Muse زنانه و مردانه حجم 100 میلی لیتر کیفیت A+v

یکی از بهترین ادکلن ها زنانه که در سال 2019 روانه ی بازار شد و در صدر پرفروش ترین ها قرار گرفته است ، زرجف-زرژاف اکسنتو Xerjoff Accento می باشد . رایحه به کار رفته در این ادکلن شیرین و گل است که استفاده از آن را برای تموم فصول سال مناسب کرده است . رنگ زیبا و هنرمندانه به کار رفته در شیشه این عطر جذابیت خاصی را به وجود آورده است و توانسته مورد استقبال بسیاری از بانوان قرار بگیرد . نت ها اولیه که پس از اسپری کردن به مشام می رسد آناناس و سنبل است و پس از آن نت های ریشه‌ی زنبق زرد, فلفل صورتی, گل یاس ساطع می شود و در آخر نت های خس‌خس, کهربا, مشک, نعنا هندی, وانیل جایگزین می شود . این ترکیب روایح مرکباتی و گل انرژی و نشاط را به وجود آورده و اعتماد به نفس را بالا می برد. اگر به دنبال هدیه ماندگار و خاص هستید که در ذهن عزیزتان نقش ببندید من به شما ادوپرفیوم زرجف-زرژاف اکسنتو Xerjoff Accento  زنانه 100 میلی لیتر کیفیت A+ را معرفی می کنم . این ادکلن هدیه ای مطمئن و خاص است.

خرید ادوپرفیوم زرجف – زرژاف میوس Xerjoff Muse زنانه حجم 100 میلی لیتر کیفیت A+

تستر ادو تویلت زنانه ورساچه Bright Crystal

تستر ادوتویلت ورساچه Bright Crystal زنانه حجم 90 میلی لیتر

از دیگر عطر های پرفروش جهان می توان به ورساچه Bright Crystal اشاره کرد . این ادکلن دارای روایح ملایم و شیرین است همچنین سبکی گلی و میوه ای دارد که مورد علاقه ی بسیاری از بانوان است . درپوش این عطر به شکل الماس گونه است که جزء یکی از جذاب ترین و خاص ترین طرح های ادکلن به شمار می رود . یکی از بهترین عطر و ادکلن هایی که شما می توانید هدیه دهید تستر ادو تویلت ورساچه Bright Crystal زنانه می باشد که هدیه ای شیک و جذاب است .

خرید تستر ادوتویلت ورساچه Bright Crystal زنانه حجم 90 میلی لیتر

تستر ادوپرفیوم دیور Miss Dior Cherie

تستر ادوپرفیوم دیور Miss Dior Cherie زنانه 100 میلی لیتر

دیور Miss Dior Cherie یکی از بهترین گزینه ها برای هدیه دادن به بانوان می باشد چرا که این ادکلن رایحه ای ملایم و شیرین دارد که مورد استقبال بی نظیری از خانم های سخت پسند قرار گرفته است . استفاده این ادکلن برای تمام فصول سال مناسب است . ظاهر شیشه ای این ادکلن با پلتفرم های همیشگی و پاپیون زیبایی که بر گردن درپوش این ادکلن قرار گرفته جذابیت آن را چندین برابر کرده است . حجم ادکلن تستر ادوپرفیوم دیور Miss Dior Cherie 100 میلی لیتر می باشد و ماندگاری بالا و پخش بوی زیادی دارد اگر به دنبال هدیه ای خاص برای ولنتاین می باشید من این ادکلن را پیشنهاد می کنم .

خرید تستر ادوپرفیوم دیور Miss Dior Cherie زنانه 100 میلی لیتر

تستر گوچی Gucci Bloom

تستر گوچی Gucci Bloom زنانه حجم 100 میلی لیتر

اگر به دنبال هدیه ای خاص و به یاد ماندنی در روز ولنتاین هستید تستر گوچی Gucci Bloom زنانه می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد . این ادکلن دارای رایحه خنک و شیرین می باشد و پخش بوی زیاد و ماندگاری بالایی دارد که سبب استقبال زیادی از بانوان شده است . اگر می خواهید ادکلنی در روز عشق هدیه ای دهید که یاد شما همیشه در ذهن عزیزتان تداعی شود تستر گوچی Gucci Bloom زنانه می تواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد .

خرید تستر گوچی Gucci Bloom زنانه حجم 100 میلی لیتر

تستر ادو پرفیوم زنانه تام فورد Black Orchid

تستر ادو پرفیوم تام فورد Black Orchid زنانه حجم 100 میلی لیتر

از دیگر خوشبو ترین ادکلن های محبوب زنانه می توان تام فورد Black Orchid را معرفی کرد که باب هر سلیقه ای می باشد . رایحه این ادکلن شیرین و تند و گرم است که حال وهوای دلپذیری را به شما و عزیزتان می بخشد . ادو پرفیوم زنانه تام فورد Black Orchid یک انتخاب مطمئن برای هدیه روز ولنتاین می باشد.

خرید تستر ادو پرفیوم تام فورد Black Orchid زنانه حجم 100 میلی لیتر

تستر ادو پرفیوم زنانه تیری ماگلر Alien

تستر ادو پرفیوم Alien تیری ماگلر زنانه حجم 90 میلی لیتر

یکی دیگر از بهترین هدیه عطر و ادکلن در روز ولنتاین می توان معرفی کرد ادو پرفیوم زنانه تیری ماگلر Alien می باشد . این عطر با داشتن رایحه شیرین ، تند و گرم خود توانسته نظرات زیادی از خانم ها را به خود جلب کند از طرفی طراحی خاص و هنرمندانه ای که در ساختار شیشه ی آن به کار رفته جذابیت این ادکلن ماگلر Alien زنانه را چند برابر کرده است. پس اگر به دنبال هدیه ای شیک و به یاد ماندنی هستید تستر ادو پرفیوم Alien تیری ماگلر زنانه حجم 90 میلی لیتر می تواند بهترین گزینه می باشد.

خرید تستر ادو پرفیوم Alien تیری ماگلر زنانه حجم 90 میلی لیتر

تاریخچه ولنتاین ( روز عشق )

روز ولنتاین، که همچنین با نام روز عشق یا روز عشاق یا جشن ولنتاین نیز شناخته می‌شود، در فرهنگ مسیحی سده‌های میانه و سپس فرهنگ مدرن غربی روز ابراز عشق است که به صورت سالانه برگزار می‌شود. این مناسبت هر سال در روز 14 فوریه برگزار می‌شود. سابقهٔ تاریخی روز والنتین به جشنی که به افتخار قدیس والنتین در کلیساهای کاتولیک برگزار می‌شد، بازمی‌گردد. روز والنتین برگرفته از سنن روم باستان و مسیحیت می‌باشد. این ابراز عشق معمولاً با فرستادن کارت والنتین یا خرید هدایایی مانند گل سرخ انجام می‌شود. طبق روایات «سنت ولنتاین»، کشیش معبدی در نزدیکی رم یا پیری جد کنونی بود که در 14 فوریه سال 269 میلادی به دستور امپراتور کلادیوس دوم و به دلیل کمک به زوج‌های جوان مسیحی برای ازدواج، گردن زده شد. اما ساکنان رم کشیش ولنتاین را فراموش نکردند و حتی کلیسایی را به یاد او نام گذاری کردند. بتدریج نیز ولنتاین به قدیس حامی عاشقان تبدیل شد.

1 دیدگاه در “بهترین هدیه روز عشق ( ولنتاین ) برای خانم ها

  1. Nili گفت:

    واقعابهترین ادکلن فقط کالابی کالا عالیه محصولاتشون
    هم خوشبووهم موندگاری بالامن برای تولدعشقم خریدم
    خیلی هدیه مناسبی بودوهم خوشبووهم بسته بندی جذابی داره
    شیشه های ادکلن خیلی خوشگلن???

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *