عطر شناسی

راهنمای خرید ادکلن زنانه باتوجه به شخصیت و سلیقه

راهنمای خرید ادکلن زنانه باتوجه به شخصیت و سلیقه

خرید ادکلن زنانه باتوجه به شخصیت و سلیقه فرد ؟ دنیای این روزهای فروشگاه‌های فروش عطر و ادکلن پرشده از بوها و رایحه‌های مختلف که وقتی قصد خرید ادکلن داریم انتخاب را برای ما دشوار می‌کند. گاهی فروشنده‌ها به ما رایحه‌ای را پیشنهاد می‌دهند، اما آیا این ادکلن با شخصیت و سلیقه ما همسو است ؟

امروز قصد داریم درباره رایحه مختلف ادکلن زنانه صحبت کنیم تا درک بهتری هنگام خرید ادکلن داشته باشیم، شاید بعد از خواندن این مقاله هنگام خرید ادکلن زنانه بتوانید بهترین انتخاب را باتوجه به شخصیت خود داشته باشید.

ادکلن با رایحه خنک

خرید ادکلن با رایحه خنک

معمولاً خانم‌هایی با اخلاقیات آرام و کم حرف به دنبال رایحه خنک هستند، خانم‌های با سلیقه رایحه خنک دارای شخصیت آرام اما خوش مشرب هستند. افرادی با روحیات لطیف و شخصیتی دوست داشتنی، این رایحه اسپرت برای خانم‌های با شوخ طبعی خاص پیشنهاد می‌شود. این افراد به دنبال رایحه‌ای هستند که با آن احساس آزادی بیشتری داشته باشند و دوست دارند حس طراوت و طبیعت را کنار هم داشته باشند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید :

مشخصات طرفداران ادکلن با رایحه خنک

ادکلن‌های خنک معمولاً رایحه‌اس سبز دارند و از بوی لیمو، میوه و مرکبات تشکیل شده‌اند. عطرهای خنک اسپرت هستند و هنگام استفاده بوی طروات چمن، گاهی بوی دریا و اقیانوس به مشام شما می‌رسانند. این رایحه بسیار خاطرانگیز است و معمولاً در فصل‌های گرم از آن استفاده می‌شود یا خانم‌هایی که دوست دارند بعد از یک روز سخت احساس سرحالی بیشتر بکنند.

اگر قصد هدیه دادن ادکلن با رایحه خنک دارید به حرف‌های طرف مقابل خوب گوش کنید، اگر دیدید از روزمرگی خسته است و به دنبال طراوت و آزادی بیشتر است بهتر است ادکلن با راحه خنک به آن هدیه دهید.

پیشنهاد‌های خرید ادکلن خنک :

ادکلن Coco Mademoiselle شانل : این ادکلن یکی از پرطرفدارترین ادکلن‌های خنک زنانه است که با رایحه طبیعت گل، حس خوبی به فرد می‌دهد با رایحه‌ای ماندگار تاثیر خوبی روی ذهن طرف مقابل می‌گذارد.

ادکلن Gucci Bloom : اگر به دنبال رایحه خنک با ترکیبی از گل‌های مریم و یاس هستید گوچی بلوم بهترین انتخاب است. رایحه‌ای فوق‌العاده که اولین اسپری بوی گل یاس کل محیط را پر خواهد کرد. یک انتخاب مناسب برای افرادی که به دنبال رایحه‌ای با پخش بو بالا هستند.

ادکلن ورساچه Bright Crystal : ادکلن‌های خنک اگر کمی بوی چوب و طبیعت را کنار هم داشته باشند عالیست، ورساچه Bright Crystal تمام این ویژگی‌ها را دارد و مناسب برای افرادی است که به دنبال رایحه‌ای برای سال‌ها استفاده می‌گردند.

مشخصات طرفداران ادکلن با رایحه گل

خرید ادکلن با رایحه گل

محبوب‌ترین نوع ادکلن، ادکلن‌هایی هستند که رایحه گل دارند، در ادامه متوجه دلیل این موضوع خواهید شد، معمولاً این ادکلن‌ها را خانم‌های سرزنده و کسانی که قصد دارند مرکز توجه باشند انتخاب می‌کنند. معمولاً ادکلن‌هایی که نت‌های آنها بیشتر از گل تشکیل شده مناسب خانم‌ها است و آنها طرفداران این ادکلن‌ها هستند.

این ادکلن‌ها معمولاً با رایحه گل‌هایی مثل گل رز ، گل صد تومانی ، گل یاس ، ارکیده درست شده‌اند و معمولاً رایحه شیرین‌تری نسبت به باقی ادکلن‌ها دارند. اگر به دنبال ترکیب مناسب بین نت‌ها هستید ما به شما ترکیب این گل‌ها با ادویه و وانیل را پیشنهاد می‌دهیم.

اگر به فکر هدیه دادن ادکلن با رایحه گل هستید حتماً به شخصیت طرف مقابل را در نظر بگیرید، ادکلن‌ها با این رایحه گل، شیرین و گرم معمولاً برای خانم‌هایی است که تمایل به جلب توجه بیشتر دارند و تمایل دارند بیشتر در معرض توجهات باشند.

پیشنهاد‌های خرید ادکلن با رایحه گل :

ادکلن تام فورد Black Orchid : بعضی از خانم‌ها هستند که هیچ‌وقت به‌قول‌معروف به کم راضی نمی‌شوند. این دسته از بانوان، همه‌چیز را تمام و کمال می‌خواهند. یعنی اگر قصد خرید عطر را داشته باشند، به تمام جزئیات آن دقت کرده و بهترین آن را انتخاب می‌کنند. یکی از عطرهایی که برای این گروه از خانم‌ها مناسب است را برند مشهور و معتبر تام فورد ( Tom Ford ) تولید می‌کند، این ادو پرفیوم لاکچری بلک ارکید (Black Orchid) نام دارد.

ادکلن ایو سن لوران Black Opium : ادو پرفیوم زنانه ایو سن لوران مدل Black Opium مناسب خانم‌های است که به دنبال رایحه خاص و قوی می‌گردند. عطر ادو پرفیوم زنانه ایو سن لوران Black Opium تفسیری از موزیک سبک راک اند رول است که طراحی و فرمولاسیون این عطر حرفه‌ای توسط تیمی متشکل از عطرسازهای مشهوری چون «ناتالی لارسون» (Nathalie Lorson)، «اولیویر کرسپ» (Olivier Cresp)، «ماری سالامانیه» (Marie Salamagne) و «اونورین بلان» (Honorine Blanc) انجام شده است.

ادکلن Black XS پاکو رابان : اگر به دنبال ادکلن با رایحه گل با عطری متفاوت هستید، این ادکلن یکی از بهترین انتخاب‌ها است. طراحی خاص و پرشور مناسب خانم‌هایی است که قصد دارند با رایحه‌ای خاص یاد خود را در ذهن اطرافیان خود نقش ببندن.

مشخصات طرفداران ادکلن با رایحه شرقی

مشخصات طرفداران ادکلن با رایحه شرقی

خانم‌هایی با شخصیت محکم که اعتماد به نفس بالایی دارند به دنبال رایحه‌هایی خاص هستند، رایحه‌هایی خاص که نشانگر شخصیت آنها باشد. رایحه‌ای که باعث جلب توجه زیاد به شما می‌شود. ادکلن‌های زنانه با رایحه شرقی معمولاً از رایحه‌های ادویه‌ها استفاده می‌کنند که ساختاری خاص و گیرا دارند، رایحه‌ای که به شما جسارت کافی برای انجام کارها می‌دهد.

خاص‌ترین ادکلن‌های موجود در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند و افرادی که به دنبال رایحه‌های خاص و جذاب هستند بهترین انتخاب را از بین ادکلن‌های زنانه با رایحه شرقی می‌توانند انتخاب کنند. همچنین مناسب‌ترین ادکلن مناسب هدیه دادن رایحه شرقی دارند.

پیشنهاد‌های خرید ادکلن با رایحه شرقی :

ادکلن Euphoria کلوین کلاین : ایفوریا عطری است جذاب، فانتزی و مسحور کننده! رایحه این عطر همانند گل های عجیب و غریب تیره رنگ، با تلفیقی از نت های میوه ای و گلی، بسیار مبهم طراحی شده است.ایفوریا مناسب بانوانی است که می خواهند زندگی روزمره را رها کنند و دوست دارند بخشی از دنیایی پرماجرا و هیجان انگیز باشند که مملو از خوشی، غافلگیری و فریب است.ایفوریا را می توان یکی از محبوب ترین عطرهای سال های اخیر دانست که تناسب فوق العاده ای با آنچه یک خانم از یک عطر جذاب با قیمت معقول می خواهد دارد.

ادکلن تیری ماگلر Alien : ادو پرفیوم زنانه تیری ماگلر Alien مدتی است که طرفداران زیادی پیدا کرده و ادکلن زنانه با رایحه شیرین، تند و گرم که مناسب کسانی است که به دنبال رایحه‌های خاص هستند. شاید این خاص بودن از ظاهر شیشه طراحی شده برای این ادکلن بتوان متوجه شد.

ادکلن بولگاری Jasmin Noir : اگر به دنبال رایحه‌ای هستید که مورد پسند هر خانمی باشد بهترین انتخاب خرید ادکلن جزمین نوآر بولگاری است. این عطر که از رایحه‌ای شیرین و گرم بهره می‌برد، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بانوانی است که به این نوع رایحه علاقه دارند.

مشخصات طرفداران ادکلن با رایحه چوب

مشخصات طرفداران ادکلن با رایحه چوب

معمولاً خانم‌هایی با اخلاقیات لجباز، مهربان و دلسوز از رایحه چوب خوششان می‌آید، خانم‌هایی که بهترین دوست اطرافیانشان هستند و رفتاری گرم و دلنشین دارند. رومیان و یونانیان باستان طرفداران رایحه چوبی بودن محل تولد ونوس الهه عشق و زیبایی و اولین کسانی که عطرهایی با این رایحه درست کردند.

پیشنهاد‌های خرید ادکلن با رایحه چوب :

ادکلن ایو سن لوران Manifesto : ادو پرفیوم زنانه ایو سن لوران مدل Manifesto عطر شیرین و گرم زنانه است که احساسات زنان شما را به دیگران نشان می‌دهد. یکی از جدیدترین عطرهای برند فرانسوی ایو سن لوران (Yves Saint Laurent) مانیفستو (Manifesto) نام دارد. همان‌گونه که از نام مانیفستو برمی‌آید، این عطر تمامی احساسات و عواطف شما را با زبان خاص خودش مانند یک بیانیه‌ی واضح برای دیگران بازگو می‌کند.

ادکلن Ricci Ricci نینا ریچی : در تمام مدت استفاده از این عطر بوی چوب، گل، گیاهان معطر، میوه و مرکبات را استشمام خواهید کرد. با اولین اسپری از نینا ریچی Ricci Ricci روی پوست و محل نبضتان بوی ریواس و نارنج در فضای اطراف پخش می‌شود. بوی شیرین این ترکیب چوبی اعتمادبه‌نفس و تعادل روحی بسیار زیادی را به شما منتقل می‌کند.

ادکلن ایو سن لوران Mon Paris : نت‌های پایانی از ترکیب گیاه پاتچولی، مشک، عنبر، چوب سدر، خزه‌ی اوک‌موس و وانیل ساخته شده‌اند. این رایحه اعتماد به نفس بالایی به شما می‌دهد و حس سرزندگی خاصی به شما می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *