عطر شناسی

تفاوت ادکلن شرکتی و اورجینال

تفاوت ادکلن شرکتی و اورجینال

شاید یکی از پرتکرارترین سوالاتی که از مشاورین ما در کالا بی کالا پرسیده می‌شود این باشد که تفاوت ادکلن شرکتی و اورجینال چیست ؟ و اگر شما هم قصد خرید ادکلن شرکتی را دارید باید فرق بین ادکلن شرکتی و اصلی را بدانید. با ما تا انتهاء این مقاله همراه باشید تا به تمام سوالات شما در این رابطه پاسخ دهیم.

فرق بین ادکلن شرکتی و اصلی

به طور کلی باتوجه به افزایش قیمت ارز ادکلن شرکتی مورد استقبال بیشتری قرار گرفته‌اند و مردم از این عطرها بیشتر استفاده می‌کنند. اما بیاید کمی با ادکلن‌های شرکتی آشنا شویم

ویژگی‌های ادکلن‌های شرکتی

ادکلن‌های شرکتی ویژگی‌هایی دارند که شما به راحتی می‌توانید آنها را تشخیص دهید :

  • این ادنام ادکلن اصلی را با غلط املایی به دلیل کپی رایت دارند. مثلاً به جای ادکلن ساواج نوشته می‌شود Savoye اما سعی شده در ظاهر شبیه به نسخه اصلی کار شود و نام آن هم نشان‌دهنده این باشد که مشابه رایحه کدام ادکلن می‌باشد.
  • شیشه ضعیف‌تر نسبت به نسخه اصلی
  • قیمت پایین و ارزان ادکلن شرکتی
  • داشتن فقط نت اولیه یا نت پایانی نسخه اورجینال
  • ماندگاری و پخش کمتر نسبت به ادکلن اورجینال

شما از روی این ویژگی‌ها می‌توانید این ادکلن‌ها را شناسایی کنید، البته این ادکلن‌ها را نیز شرکت‌های مختلفی تولید می‌کنند که کیفیت متفاوتی دارند که ما در ادامه بهترین این شرکت‌ها را قصد داریم به شما معرفی کنیم :

ادکلن شرکتی میسون الحمبرا

تفاوت ادکلن شرکتی میسون الحمبرا با اورجینال

طی این مدت فعالیت و شناخت انواع ادکلن‌های شرکتی این مورد را حتی مشتریان ما هم پی برده‌اند که بهترین برند ادکلن شرکتی میسون الحمبرا است. این ادکلن اماراتی دارای ظاهری شیک و حرفه‌ای است و پخش‌بو و ماندگاری مناسبی دارد. رایحه این ادکلن بسیار گیرا و جذاب طراحی شده و بیشترین شباهت را به نسخه اورجینال خود دارد. شرکت الحمبرا تنوع بسیار زیادی دارد و تمام سلایق را پوشش می‌دهد. اگر شما علاقمند به برندهای معروف مثل لالیک، شنل، کرید، تام فورد و… هستید و توانایی مالی خرید محصولات این برندهای معروف را ندارید بهترین انتخاب برای شما می‌باشد تا بتوانید با مناسب‌ترین قیمت‌ها و کیفیت عالی از ادکلن محبوب خود لذت ببرید. هم‌اکنون می‌توانید تمامی محصولات این برند را از سایت کالا بی کالا تهیه کنید.

مشاهده محصولات Maison Alhambra

ادکلن شرکتی فراگرنس ورد

تفاوت ادکلن شرکتی فراگرنس ورد با اورجینال

فراگرنس ورد یکی از بهترین و پرطرفدارترین ادکلن‌های شرکتی اماراتی است که تمام فاکتورهای یک ادکلن خوب را دارا است. این ادکلن دارای ظاهر زیبا و جذاب است و رایحه ادکلن‌های آن بسیار شبیه نسخه اورجینال است و از طرفی قیمت بسیار مناسبی دارد. این برند توانسته با عرضه‌ی محصولاتی چون ساواج فراگرنس ، اونتوس فراگرنس و بسیاری دیگر از نمونه های برند های مشهور جهانی در بازار فروش عطر و ادکلن جایی را از آن خود کند. فراگرنس ورد مجموعۀ بی‌نظیری از بهترین برندهای عطر جهان را به مشتریان ارائه می‌دهد. سایت معتبر کالا بی کالا کلکسیون کاملی از عطرهای این کمپانی را دارد و شما می‌توانید با خیال راحت از کیفیت و قیمت این محصولات را برای خود عزیزانتان خریداری کنید و لذت ببرید.

مشاهده محصولات فراگرنس ورد

ادکلن شرکتی جانوین

تفاوت ادکلن شرکتی جانوین با اورجینال

ادکلن جانوین یکی از شرکت‌های تازه تاسیس اماراتی است، جهت تولید عطر و ادکلن شرکتی است که توانسته در مدت زمان کوتاهی اعتبار زیادی را برای خود کسب کند. به طوری که حتی این ادکلن در حال حاضر نسخه عطر جیبی ، اسپری بدن نیز تولید می‌کند. این ادکلن باتوجه به اینکه جزء دسته خرید ادکلن ارزان قرار می‌گیرد بازهم کیفیت بالایی دارد. این شرکت اصالت دارد و بالغ بر 50 رایحه معروف جهان را در سایزهای جیبی و بزرگ تهیه و روانه بازار کرده است. محصولات این برند بیش از بهایی که پرداخته‌اید رضایت شما را جلب می‌کند و علاقمندان به عطرهایی با رایحه‌های تلخ، تند، خنک و … را راضی نگه‌میدارد. این برند محصولات خود را با به صورت قانونی و با نام تجاری خودش به بازار عرضه می‌کند. خرید محصولات این برند در سایت معتبر کالا بی کالا با اصالت کالا امکان‌پذیر می‌باشد.

مشاهده محصولات جانوین

ادکلن شرکتی برند کالکشن

تفاوت ادکلن شرکتی برند کالکشن با اورجینال

ادکلن برند کالکشن یکی از پرطرفدارترین ادکلن‌های شرکتی است که ساخته چین است. این ادکلن‌ها تماماً در نسخه 25 میل که به عطر مینیاتوری معروف است تولید شده و کیفیت بالایی دارند. قیمت ادکلن‌های برند کالکشن بسیار مناسب است و می‌توانید تمام مدل‌های موجود در بازار را از سایت کالا بی کالا تهیه کنید. عطر و ادکلن برند کالکشن ظاهری مشابه با نسخه اصلی خود دارند و مدل‌های آن با کد مشخص شده است که داخل توضیحات هر محصول ما نوشته‌ایم که مشابه چه ادکلنی است. برند کالکشن در حال حاضر دارای بیش 250 رایحه است که همگی از برندهای معروف جهان الهام گرفته اند.

مشاهده محصولات برند کالکشن

ادکلن شرکتی برندینی

brandini

شرکت برندینی یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه تولید و فروش ادکلن شرکتی می‌باشد که محصولات باکیفیت را با بهترین دیزاین و مناسب‌ترین قیمت به دست مردم میرساند. برندینی یک برند ایرانی است که فعالیت خود را در سال 1396 آغاز کرد. این شرکت با توجه به نیاز مردم و تخصص خود شروع به شبیه‌سازی باکیفیت از عطرهای پرطرفدار جهان کرد. عطر تمامی محصولات برندینی 25 میلی‌لیتری است که به راحتی در کیف یا جیب شما جا شود و حجم کاملا مناسبی دارد. عطر جیبی برندینی، نوعی دکانت عطر است. دکانت نوعی عطر سَمپل یا نمونه است که برخی از شرکت‌ها همانند برندینی، عطر اصل را با همکاری مستقیم یا بدون همکاری با شرکت مادر یا برندهای اصلی  تهیه و به بازار عرضه می‌کنند.

مشاهده محصولات برندینی

سوالات متداول

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”آیا محصولات شرکتی تقلبی هستند ؟” answer-0=”خیر، عطرهای شرکتی دارای بسته بندی ، شیشه ، رایحه نزدیک به برند اصلی هستند اما این موضوع همیشه درست نیست چون به تازگی خیلی از برند‌های شرکتی محصولاتی مشابه ادکلن‌های اورجینال تولید کردند که هیچ شباهتی ظاهری به ادکلن اورجینال ندارند و فقط رایحه‌ای شبیه به آن ها دارند . اما بطور کلی ادکلن‌های شرکتی تقلبی و فیک نیستند بلکه محصولاتی هستند که توسط کمپانی ‌های اماراتی تولید شدند که قیمت و کیفیت مناسبی دارند و رایحه‌ی آن ها نزدیک به ادکلن اورجینال است . ” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”بهترین برند ادکلن شرکتی چیست ؟” answer-1=”یکی از بهترین ادکلن شرکتی که تولید می‌شود تولید برند الحمبرا است . این کمپانی ادکلن ‌هایی با کیفیت و قیمت مناسب تولید می‌کنند که خیلی از افراد از استفاده این محصول راضی هستند .” image-1=”” headline-2=”h2″ question-2=”کیفیت و ماندگاری ادکلن‌های شرکتی چطور است ؟” answer-2=”ادکلن‌‌های شرکتی با توجه به اینکه رایحه‌ای مشابه به ادکلن اورجینال را دارند و نسبتی به قیمت مناسب آن‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند . از نظر ماندگاری نیست بسیار خوب هستند . بعضا در موارد ما از مشتریان خود شنیده ایم که ماندگاری ادکلن‌های شرکتی از ادکلن اورجینال بیشتر است .” image-2=”” headline-3=”h2″ question-3=”رنج قیمت ادکلن‌های شرکتی چگونه است ؟” answer-3=”رنجی قیمتی ادکلن‌های شرکتی بسیار متفاوت است و از 100 که شامل ادکلن‌های جیبی هستند تا ادکلن های چند میلیونی می باشد ” image-3=”” count=”4″ html=”true” css_class=””]

سخن آخر

ادکلن های شرکتی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شاید تفاوت آنها با ادکلن‌های اصلی یا اورجینال در معروف نبودن برند و کمی کیفیت پایین محصولات باشد که البته همین موضوع باعث شده که قیمت این محصولات به شدت نسبت به نسخه اورجینال خود کمتر باشد. اما در نهایت کاربران و مصرف کنندگان باید نتیجه گیری کنند که کیفیت این محصولات چطور است. حتماً این موضوع را با ما در میان بگذارید و در بخش نظرات بنویسید که شما چه تفاوت یا فرقی بین ادکلن شرکتی و اورجینال دیده‌اید و تجربه خود از مصرف این ادکلن‌ها را برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *