هدایای مناسبتی

پرفروش ترین ادکلن های مردانه 2022 در کالا بی کالا

پرفروش ترین ادکلن های مردانه 2022 در کالا بی کالا

به احتمال زیاد این جمله که “عطر هرکس نشانه شخصیت اوست” را بارها از آدمهای گوناگون شنیده اید. از نظر روانشناسی، آقایان میل زیادی به استفاده ازعطر و ادکلن دارند؛ چرا که رایحه ی عطر باعث افزایش اعتماد بنفس در آقایان می‌شود. از این رو یکی از بهترین، لوکس ترین و جذاب ترین هدیه‌هایی که می‌توانید به آقایان دهید، عطر و ادکلن می‌باشد. درست است که آقایان بیشتر مایل به خرید و استفاده از عطرهای شیرین، سرد و تلخ هستند اما به شما توصیه می‌کنیم تا اگر با سلیقه فردی که به آن قصد هدیه دادن دارید آشنا نیستید، به هیچ عنوان ادکلن هدیه ندهید. چرا که امکان دارد برخورد آنها نسبت به رایحه عطرشان باعث دلسردی شما شود. از این رو آشنایی با عطر و ادکلن‌های مردانه و آگاهی از سلیقه فردی که به او هدیه می‌خواهید دهید بسیار اهمیت دارد.

به همین علت در این مقاله قصد داریم تا شما را با 10 ادکلن پرفروش مردانه سال 2022 از نگاه کالابی کالا آشنا کنیم تا اگر قصد خرید ادکلن و یا هدیه دادن به پدر، همسر و … دارید بتوانید با خیال راحت ادکلنی محبوب از نظر اکثر آقایان را انتخاب کرده و هدیه دهید.

پرفروش‌ترین ادکلن‌های مردانه

حالا در ادامه قصد داریم به شما عزیزان پرفروش ترین ادکلن های مردانه سال را معرفی کنیم، توجه داشته باشید این ادکلن‌ها باتوجه به میزان فروش آنها در فروشگاه اینترنتی کالا بی کالا انتخاب شده‌اند، پس اگر قصد خرید ادکلن مردانه دارید با ما تا انتها این مطلب همراه شوید :

ادکلن اسپلندور ( Splendor Black )

ادو پرفیوم مردانه سریس اسپلندور بلک حجم 100 میلی لیتر

با خرید اسپلندور بلک یا اسپلندور سیاه می‌توانید از یک رایحه ی اغواگرانه لذت ببرید که به شما این امکان را می‌دهد تا از این ادکلن درمحلی که خواستید استفاده کنند. این ادکلن شیک مناسب آقایان سنین 20 الی 40 سال می‌باشد. این عطر با رایحه‌ی خنک و ملایمی که دارد، برای روزهای بهاری و به ویژه تابستانی بسیار مناسب می‌باشد و احساس خوبی را در شما و اطرافیانتان بوجود می‌آورد. همچنین با اسپری کردن اسپلندور بلک بر روی نبض و یا پوستتان، خیلی سریع متوجه رایحه مرکباتی مانند نارنج و لیموخواهید شد که باعث افزایش انرژی و بهبود خلق و خوی شما می‌شود.

خرید ادکلن اسپلندور بلک اورجینال

ادوپرفیوم اونتوس کرید ( Creed Aventus )

ادو پرفیوم مردانه کرید مدل اونتوس 120 میلی لیتر

ادکلن اونتوس کرید یکی از معروف ترین و پرفروش ترین عطر و ادکلن‌های جهان است. این عطر با رایحه ای خنک و تلخ موجب شده تا نظر شمار زیادی از آقایان را به خود جلب کند. همچنین با توجه به نوع رایحه ی این ادکلن شما می‌توانید از آن در فصول گرم سال استفاده کنید و لذت ببرید. هنگامی‌که این عطر را برروی لباس و یا پوستتان اسپری می‌کنید بوی مرکباتی چون پرتقال و نارنج نظرها را بخود جلب می‌کند و پس از آن رایحه‌هایی مثل گل رز یاسمین به شما آرامش می‌دهد. قطعا با استفاده از این عطر در جمع‌های دوستانه و خانوادگی می‌توانید باعث به وجد آمدن اطرافیان خود شوید.

خرید ادکلن کرید اونتوس

تستر دیور ساواج ( Dior Sauvage )

تستر ادو تویلت ساواژ دیور مردانه حجم 100 میلی لیتر ( کارتن سفید )

اگر شما هم به دنبال ادکلنی هستید تا بتوانید در هر فصل از سال از آن استفاده کنید به شما خرید تستر دیور ساواج رو پیشنهاد می‌کنیم. این عطر با رایحه تند و خنکی دارد می‌تواند نظرها را به راحتی به خود جلب کند و اعتماد بنفس شما را افزایش دهد. تستر دیور ساواج یکی از پرفروش‌ترین ادکلن‌های مردانه در کالا بی کالا است که طرفداران زیادی دارد.

خرید تستر دیور ساواج

کاپیتان بلک ام کی اورجینال ( Captain Black M.K Orginal Pure Homme )

ادوتویلت کاپیتان بلک ام کی اورجینال Captain Black M.K Orginal Pure Homme مردانه حجم 100 میلی لیتر

بدون شک یکی ازعطرهای معروف و بسیار شیک مردانه که طرفداران زیادی را دارد ادکلن کاپیتان بلک می‌باشد. این ادکلن با رایحه ی گرم و شرقی که دارد از ماندگاری و پخش بوی بالایی برخوردار است و می‌تواند یک انتخاب مناسب برای روزهای سرد زمستانی باشد. اگر این ادکلن را بر روی پوست و یا نبض خود اسپری کنید به سرعت متئجه رایحه ی توتون خواهید شد که هیجان و انرژی زیادی را به شما منتقل  می‌کند. همچنین این ادکلن یک گزینه مناسب برای خرید هدیه است؛ چرا که بسته بندی آن طراحی بسیار شیکی دارد و عطری بسیار با کیفیت می‌باشد.

خرید کاپیتان بلک ام کی اورجینال

ادوتویلت لالیک سفید (Lalique White )

خرید ادکلن لالیک سفید

اگر شما هم به دنبال یک ادکلن بسیار لوکس و شیک هستید بهتون پیشنهاد می‌کنیم تا ادوتویلت لالیک سفید را حتما بخرید. چرا که این ادکلن با ویژگی‌های منحصربفردی که دارد، رضایت افراد زیادی را به خود جلب کرده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به پخش بوی خوب آن، رایحه ای خنک و ترش همراه با نت‌های میانی مرکبات و چوب، انتخابی مناسب برای روزهای گرم بهار و تابستان است که نیاز به انرژی دارید. همچنین از دیگر ویژگی‌های این عطر می‌توان به این اشاره کرد که از این ادکلن می‌توانید در تمام طول شبانه روز استفاده کنید.

خرید ادکلن لالیک سفید

کازاموراتی زرجف زرژاف بوکت ایده آل ( Xerjoff Casamorati Bouquet Ideale )

ادوپرفیوم کازاموراتی زرجف - زرژاف بوکت ایده آل Xerjoff Casamorati Bouquet Ideale زنانه حجم 100 میلی لیتر کیفیت A+

اگر به دنبال یک عطر شرقی همراه با رایحه ای گرم هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما کازاموراتی زرجف زرژاف بوکت ایده آل را خریداری کنید. این عطر محبوب را هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند استفاده کنند و اگر به دنبال رایحه ای خاص در فصول سرد سال هستید حتما از این ادکلن استفاده کنید؛ چرا که با رایحه ای از دارچین و جوز هندی شما را شگفت زده می‌کند و در نت‌های بعدی بوی وانیل و چوب به شما آرامش خاصی را منتقل می‌کند. البته این ادکلن به اسم زرجف قرمز هم معروف است.

خرید کازاموراتی بوکت ایده‌آل یا کازاموراتی قرمز

ادوتویلت لالیک انکر نویر (Encre noire Lalique ) اورجینال

ادوتویلت لالیک انکر نویر Encre noire Lalique مردانه حجم 100 میلی لیتر باکس اصلی

ادکلن لالیک انکر نویر Encre noire به دلیل طبع گرمی که دارد در فصول سرد سال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .وقتی این لالیک محبوب و معروف را روی پوست یا محل نبض خود اسپری کنید، بوی چوب سرو شما را به خلسه‌ای عمیق می‌برد. پس از مدتی انکری نوآر به دلیل وجود اسانس علف وتیور، نوعی هماهنگی و هارمونی معنوی در ذهن صاحب خود ایجاد می‌کند. به‌واسطه‌ی این هماهنگی، اعتماد‌به‌نفس فرد نیز بالاتر می‌رود. با گذشت زمانی طولانی، شاهد جانشینی بوی مشک و چوب کشمیر در رایحه‌ی انکری نوآر خواهید بود. در کل این ادو تویلت بویی مثل رایحه‌ی چوب سوخته از خود به جا می‌گذارد. به جرات می‌توان گفت ادکلن لالیک انکر نویر یکی از پرفروش‌ترین ادکلن ‌های مردانه سال است.

خرید ادکلن لالیک انکر نویر

تستر مارلی پگاسوس ( Parfums de Marly Pegasus )

قیمت و خرید تستر ادو پرفیوم دو مارلی پگاسوس de Marly Pegasus مردانه حجم 125 میلی لیتر

شما با خرید ادکلن مارلی پگاسوس می‌توانید در فصول سرد سال، رایحه ای از شیرین، تند و چوبی را با خود حمل کنید و در خود و اطرافیانتان احساس آرامشی را بوجود آورید. همچنین اگر به دنبال عطری برای جشن‌های شبانگاهی هستید این ادکلن گزینه بسیار مناسبی برای شما می‌تواند باشد. تستر مارلی پگاسوس یکی از پرطرفدارترین محصولات کالا بی کالا است و بی‌شک یکی از بهترین ادکلن‌های مردانه است.

خرید تستر مارلی پگاسوس

دکانت ادکلن دیور هوم اینتنس ( Dior Homme Intense )

دکانت دیور هوم اینتنس Homme Intense مردانه حجم 5 میلی لیتر

بطورکلی آقایان از اینکه در جمعی پا بگذارند و با بوی خود بقیه را دیوانه کنند و باعث شوند تا دیگران نام ادکلن آنها را بپرسند لذت می‌برند. شما می‌توانید با خرید ادکلن دیور هوم انتنس به همچین حسی برسید. این ادکلن با طبع تند، تلخ و گرمی‌که دارد باعث افزایش اعتماد بنفس شما در مهمانی‌ها می‌شود و می‌تواند در فصل زمستان گزینه خوبی برای آرامش شما باشد. این ادکلن با نت‌های مسخ کننده ی چوب، علف وتیور، گیاهانی چون زنبق و مشک می‌تواند باعث احساس دلنشین اعتماد بنفس در شما شود.

خرید دکانت دیور هوم اینتنس

تستر ادوتویلت بلو د شانل ( Bleu de Chanel Paris )

تستر ادوتویلت شانل بلو د شانل Bleu de Chanel Paris مردانه حجم 100 میلی لیتر

اگر به دنبال ادکلنی امروزی و مدرن هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما تستر ادوتویلت بلو د شانل را خریداری کنید. با توجه به حال و هوای گرم و رایحه ی شرقی این عطر شما می‌توانید در روزهای سرد زمستان با استفاده از این ادکلن روح تازه ای به خود دهید و احساس گرما کنید. به محض اسپری کردن این عطر برروی لباس یا پوست خود، می‌توانید رایحه‌هایی شیرین و گرم چون گیاه پاتچولی، چوب صندل، زنجبیل، گل لادن و جوز را احساس کنید و باعث به وجد آمدن اطرافیان خود شوید. همچنین این عطر با نت‌های انرژی بخشی مثل علف وتیور و رایحه‌های گیاهان باعث بوجود آمدن احساس مثبت در خود خواهید شد.

خرید تستر ادکلن بلو د شانل

حرف آخر

ما سعی کردیم در اینجا پرفروش‌ترین ادکلن مردانه سال 2022 کالا بی کالا را معرفی کنیم، اگر شما هم فکر می‌کنیم ادکلن وجود دارد که جا آن در لیست بالا خالیست حتماً آنرا در بخش نظرات برای ما بنویسید. همچنین ما در مقاله 10 ادکلن برتر برای هدیه روز مرد و پدر به شما کمک کرده‌ایم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای هدیه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *