خرید اقساطی ادکلن - بدون سود

خرید قسطی ادکلن ؟ ادکلن که قیمتی نداره چرا باید قسطی بخرم و اقساط اون رو بدم، زود قضاوت نکنید، ما در کالا بی کالا جدیداً خرید اقساطی ادکلن رو راه‌اندازی کردیم که شما بدون سود، مدارک در چند دقیقه می‌تونید اعتبار خرید قسطی ادکلن رو دریافت کنید و هر ادکلن رو که خواستید به صورت اقساطی خریداری کنید. بی‌نظیر نیست ؟

قطعاً این روزها با افزایش قیمت ارز خیلی از افراد به دنبال خرید اقساطی کالاهای مورد نیاز خود هستند. اما معمولاً دریافت تسهیلات یا خرید اقساطی با سودهای بالا بوده و همین موضوع باعث شده که خیلی از افراد اصلاً به دنبال خرید کالا به صورت اقساطی نباشند. اون‌هم کالایی مثل ادکلن که شاید خرید اقساطی اون خیلی نیاز نباشد.

اما این روزها شرایط تغییر کرده ما در کالا بی کالا با همکاری مجموعه اسنپ‌پی راهکاری به شما ارائه کردیم که می‌توانید بدون پرداخت سود و در 4 قسط در لحظه اعتبار دریافت کنید و ادکلن مورد نیاز خود را تهیه کنید.

 

نحوه ثبت‌نام در سرویس اعتباری

نحوه ثبت نام در سرویس اعتباری و اقساطی اسنپ پی
نحوه ثبت نام در سرویس اعتباری و اقساطی اسنپ پی
نحوه ثبت نام در سرویس اعتباری و اقساطی اسنپ پی
نحوه ثبت نام در سرویس اعتباری و اقساطی اسنپ پی

نحوه خرید از کالا بی کالا با اعتبار اقساطی اسنپ‌پی

بعد از ثبت‌نام در سرویس اعتباری اسنپ‌پی کافیست به سایت کالا بی کالا مراجعه کنید و محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کنید و بعد از آن در صفحه تسویه حساب درگاه پرداخت اقساطی اسنپ‌پی فعال شده و می‌توانید مبلغ فاکتور خود را به صورت اقساطی پرداخت کنید و خرید خود را تکمیل کنید.

توجه کنید اگر عضو اسنپ‌پی نباشید در فرم تسویه حساب این درگاه فعال نخواهد بود و آنرا نخواهید دید. در صورت اینکه هرمشکلی برای پرداخت داشتید حتماً با همکاران ما در بخش پشتیبانی در ارتباط باشید.

انتخاب درگاه پرداخت اسنپ پی در فروشگاه