عطر شناسی

7 عطر و ادکلن های زنانه منحصر به فرد از نگاه آقایون

perfume-picture

اگر می‌خواهید به یک قرار ملاقات مهم و خاص بروید یا جزو آن دسته از افراد هستید که دوست دارید وقتی به جایی وارد می‌شوید تمام توجه ها را به سمت خود بکشانید، این مقاله مخصوص شما است.

قدرت بو را دست کم نگیرید

از زمانی که افراد توانایی تفکیک بوی خوب از بوی بد را بدست آوردند، کیفیت روابطشان تغییر کرد. در دهه های اخیر عطر بعنوان ابزاری برای ارتقای کیفیت ظاهری افراد مورد استفاده قرار گرفته. این نکته باعث شده تا افراد بیش از پیش به تاثیرگزاری رایحه های مطبوع در موقعیت های مختلف توجه کنند.

نتیجه‌ی تحقیقات دانشمندان آمریکایی روی زوج‌‌‌‌‌های جوان نشان داده که رایحه‌ی عطر روی مغز تاثیر شگفت انگیزی می‌گذارد و یک بوی خوش حتی باعث می‌شود، چهره‌ی انسان زیباتر دیده شود. پس در انتخاب بوی خود، نهایت سلیقه را به خرج دهید.

در این مطلب به بررسی تعدادی از عطر و ادکلن های زنانه که برای مردان جذاب است می‌پردازیم.

1- ورساچه صورتی-برایت کریستال زنانه

تستر ادوتویلت ورساچه برایت کریستال Bright Crystal زنانه حجم 90 میلی لیتر

عطر ورساچه صورتی برایت کریستال زنانه از آغاز تولید تا کنون از محبوب ترین عطرهای زنانه است. این ادکلن در سال 2006 توسط کمپانی مشهور ورساچه Versace تولید و روانه‌ی بازار شده است. ساختار رایحه آن ترکیبی از اقیانوس, چوب, گل, مرکبات و میوه است. ساختار رایحه آن ترکیبی از اقیانوس, چوب, گل, مرکبات و میوه است. نت آغازی آن انار, میوه‌ی یوزو, نت های آبی، نت میانی آن گل صدتومانی چینی گل ماگنولیا و نیلوفر آبی و نت پایانی این عطر چوب ماهون, عنبر و مشک است.
بدلیل رایحه خنک و شیرینی که دارد، بهترین زمان استفاده برای ادکلن ورساچه صورتی-برایت کریستال در فصول گرم سال است. طراحی درپوش شیشه این عطر که به شکلی الماس‌گونه است، از ماندگار ترین ها در دنیای عطر و ادکلن است.
خرید ادکلن ورساچه صورتی-برایت کریستال Versace Bright Crystal

2- بلک اوپیوم زنانه ایو سن لوران

ادو پرفیوم ایو سن لوران بلک اوپیوم Black Opium زنانه حجم 90 میلی لیتر کیفیت A+

عطر ادوپرفیوم زنانه ایو سن لوران مدل بلک اوپیوم، عطری با رایحه ای خاص و قوی است. عطر ادو پرفیوم زنانه ایو سن لوران Black Opium تفسیری از موزیک سبک راک اند رول است که طراحی و فرمولاسیون این عطر حرفه‌ای توسط تیمی متشکل از عطرسازهای مشهوری چون «ناتالی لارسون» (Nathalie Lorson)، «اولیویر کرسپ» (Olivier Cresp)، «ماری سالامانیه» (Marie Salamagne) و «اونورین بلان» (Honorine Blanc) انجام شده است. با اسپری بلک اوپیوم روی لباس یا نبض خود به سرعت بوی فلفل صورتی، شکوفه‌ی پرتقال و گلابی به مشام شما می‌رسد. ساختار رایحه این عطر شامل ادویه, چوب, خاک و زمین, گل, گیاهان معطر, میوه, وانیل است. نت اولیه بلک اوپیوم گلابی , فلفل صورتی , شکوفه پرتقال، نت میانی آن یاس , شیرین بیان ,قهوه و نت پایه این عطر وانیل , سدر , نعناع هندی , چوب کشمیر است. بلک اوپیوم با القای حس شادی و سرزندگی گزینه مناسبی برای مهمانی و مجالس است.

خرید تستر ادوتویلت ایو سن لوران بلک اپیوم Yves Saint Laurent Black Opium زنانه

3- لالیک آمیتیس بنفش

ادوپرفیوم لالیک آمیتیس-بنفش Lalique Amethyst زنانه حجم 100 میلی لیتر

لالیک آمیتیس بنفش عطری شیرین و خنک در سال 2007 توسط عطرساز معروف ناتالی روسن تولید و توسط برند لالیک روانه بازار شد. نت آغازین لالیک آمیتیس بنفش شامل انگور سیاه، زغال اخته، توت سیاه، شاه‌توت و توت‌فرنگی است و نت میانی آن گل یاسمین، فلفل، یلانگ‌یلانگ و رز و نت پایانی: مشک، وانیل و نت‌های چوبی است. بدلیل خنک و شیرین بودن عطر لالیک آمیتیس، انتخاب مناسبی برای فصول گرم سال است. اگر شما از دوستداران رایحه ملایم و شیرین هستید، لالیک آمیتیس بنفش مناسب شما است. ماندگاری بالا، حجم مناسب و  کیفیت باورنکردنی این محصول با توجه به قیمت مناسبی که دارد شما را راضی خواهد کرد.

خرید ادکلن لالیک آمیتیس بنفش Lalique Amethyst زنانه

4- تام فورد بلک ارکید زنانه

عکس عطر تام-فورد-بلک-اورکید

 

ادکلن تام فورد بلک ارکید با رایحه ای گرم و شیرین در سال 2006 روانه بازار شد. استفاده از تایم فورد بلک ارکید با طبیعت گرم و طعم نسبتا تلخی که دارد، بیشتر در روزای سرد و فصل زمستان پیشنهاد می‌شود. همچنین این رایحه از پخش بو و ماندگاری بالایی برخوردار است. هرم بویایی عطر تام فورد بلک ارکید در نت ابتدایی با رايحه‌ی ياس فرانسوی، قارچ توبر، يلانگ يلانگ، انگور سياه، پرتقال ماندارین، ترنج، لیمو و یاسمن آغاز می شود، سپس در نت میانی با رايحه‌ي یاس، یلانگ یلانگ، یاسمن، ارکیده، نیلوفر، ادویه و نت های میوه‌ای ادامه می‌یابد و در نت پایانی نعناع هندی، چوب صندل، عنبر، خس خس، وانيل، مشک سفید، شکلات مکزیکی و بخور خوشبو تکمیل کننده رایحه این عطر زنانه می‌باشند .این عطر در گروه بويايی شرقی گلی قرار می‌گيرد. طبق آمار به دست آمده از کاربران جهانی سن پیشنهاد شده برای مخاطبان این عطر زنانه بالای سی سال می‌باشد، اما در کشورهای مختلف سنین علاقمند به این رایحه متفاوت است و در میان جوانان هم از محبوبیت خوبی برخوردار است و حتی در کشورهای عربی و ایران بیشترین مخاطب را در میان آقایان دارد.

خرید تستر ادو پرفیوم تام فورد بلک ارکید Tom Ford Black Orchid زنانه

5- ایفوریا زنانه کلوین کلین

عکس عظر ایفوریا کلوین کلین

سال ۲۰۰۵، سه نفر از عطرسازان مشهور به نام «دومینیک روپیون» (Dominique Ropion)، «کارلوس بنیم» (Carlos Benaim) و «لوک دانگ» (Loc Dong)  ایفوریا زنانه را ساختند و با برند «کلوین کلاین» به بازار عرضه کردند. بدلیل اینکه این رایحه افراد را به لذت بردن از شادی ها در زندگی دعوت می‌کند، این محصول را با نام شادی و سرخوشی نام گذاری شده است. رایحه ایفوریا بدلیل هماهنگی و هارمونی که با گل های خوشبو و میوه دارد، مناسب فصول معتدل مثل بهار و اوایل پاییز است.

نت آغازین ایفوریا انار و خرمالو است که سپس به ارکیده، نیلوفر آبی، شامپاکا می‌رسد و در نهایت با بوی گل بنفشه، کهربا، خامه زده و چوب ماهون پایان می‌یابد. ساختار رایحه این عطر میوه، خاک، زمین و گل است. اگر به رایحه گرم و شیرین علاقه دارید، ایفوریا یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

خرید ادوپرفیوم ایفوریا زنانه Euphoria کلوین کلاین

6- کارولینا هررا گود گرل مشکی زنانه

ادو پرفیوم کارولینا هررا گود گرل مشکی Carolina Herrera Good Girl زنانه حجم 80 میلی لیتر

در سال 2016 ادکلن گود گرل مشکی توسط برند کارولینا هررا وارد عرصه جهانی عطر و ادکلن شد و بلافاصله طرفداران خود را پیدا کرد. عطر گود گرل در شیشه ای به شکل کفش مجلسی، با پاشنه ای طلایی به بازار آمد و توجه بسیاری را برانگیخت. هنوز هم عطر گود گرل مشکی با طراحی منحصر به فردش سرآمد خلاقیت در طراحی شیشه عطر است. ادکلن گود گرل احوالاتی گرم، شیرین و شرقی دارد و گزینه مناسبی در هوای سرد است. ساختار رایحه گود گرل مشکی عبارتند از شکلات، گل، گیاهان معطر و میوه است. گود گرل مشکی با نت بادام و قهوه شروع میشود، سپس به گل مریم و گل یاسمین میرسد و در نهایت با دانه تونکا و کاکائو کار خود را تمام می‌کند.
خرید ادکلن کارولینا هررا گود گرل مشکی Carolina Herrera Good Girl با توجه به پخش و ماندگاری، شیشه‌ی جذاب و برند معتبرش یکی از گزینه های اقتصادی بسیار خوب است.

خرید ادو پرفیوم کارولینا هررا گود گرل مشکی Carolina Herrera Good Girl زنانه

7- فیلوس روسو

ادوپرفیوم الحمبرا فیلوس روسو ALHAMBRA Philos Rosso مردانه و زنانه حجم 100 میلی لیتر

عطر فیروس روسو از معروف ترین عطر های برند الحمبرا است که رایحه آن از ادکلن مشهور زنانه مردانه سوسپیرو روسو افغانو گرفته شده. عطر فیلوس روسو را جزو روایح بسیار نفوذگر می‌دانند. فیلوس روسو مناسب روزهای خنک و فصل زمستان است. با اسپری کردن این عطر روی بدن در ابتدا رایحه ی هلو ، پرتقال ماندارین ، تافی و گریپ فروت به مشامتان می رسد، سپس نت های گل رز، نعناع هندی و بنفشه جایگزین می شود و در آخر با نت های مشک و خزه به پایان می رسد . بطری قرمز رنگ ادکلن فیلوس روسو جذابیت زیادی را برای این عطر ایجاد کرده است. ساختار فیلوس روسو شامل چوب, گل, گیاهان معطر, مشک و وانیل است.

خرید ادوپرفیوم الحمبرا فیلوس روسو ALHAMBRA Philos Rosso مردانه و زنانه

حرف آخر

تحقیقات نشان داده عطرهایی که دارای نت های وانیل و مرکبات هستند، می‌توانند برای مردان جذاب باشند. همچنین عطر شکلات یا عطر قهوه بیشتر در ذهن آقایان ماندگارند، و به همین دلیل است که به مردان کمک می‌کند راحت تر غذا را به خاطر بسپارند. البته این مطلب حاوی اطلاعاتی کلی است و انتخاب عطر با توجه با ملیت، محل زندگی، نوع پوست و سلیقه هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. عطرهای معرفی شده در این مقاله همگی بسیار زنانه و شیرین هستند و باعث القای حس قدرت به آقایون و تقویت اعتماد به نفس آنها می‌شوند. شما می‌توانید در بخش نظرات نام عطری که از نظر شما جایش در این لیست خالی است را بنویسید.
شما عزیزان میتوانید با مراجعه به صفحه 5 عطر و ادکلن جذاب مردانه از نگاه خانم ها هم دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *