شامپو موی سر پیوریفای اند شاین لپیور حجم 325میلی لیتر
شامپو موی چرب پیوریفای اند شاین لپیور حجم 325 میلی لیتر Original price was: 114,500 تومان.Current price is: 90,500 تومان.
بازگشت به محصولات
شامپو ضد شوره موی چرب اویلی اسکالپ لپیور حجم 325میلی لیتر
شامپو ضد شوره موی چرب اویلی اسکالپ لپیور حجم 325 میلی لیتر Original price was: 127,500 تومان.Current price is: 100,600 تومان.

شامپو موی رنگ شده کالر پروتکت لپیور حجم 325 میلی لیتر

Original price was: 122,500 تومان.Current price is: 96,700 تومان.

موجود در انبار

خرید اقساطی با اسنپ‌پی!
پرداخت در چهار قسط 24,175 تومان (بدون سود)
  • تکنولوژی کالر وایبرنت
  • جلوگیری از کم رنگ شدن رنگ موها
  • آبرسانی به ساقه موها و حفظ سلامت آنها
  • جلوگیری از وز شدن موها
  • مناسب برای موهای رنگ شده
  • درخشان کردن موها
  • حاوی لیموی خاویاری
  • حاوی فیبر گیاه بامبو
  • حاوی روغن کرچک هیدروژنه
  • حاوی روغن بزرک
  • حاوی روغن آفتاب‌گردان
شناسه محصول: KBK-91690 دسته: برچسب:
ارسال فوری

تحویل فوری

سفارشات با پیک و پست ارسال می‌گردد.

پرداخت امن

پرداخت اقساطی و آنلاین

سفارشات خود را اقساطی یا آنلاین پرداخت کنید.

ضمانت اصالت کالا​

تمامی محصولات ضمانت اصالت کالا دارند.

7 روز گارانتی بازگشت وجه

توضیحات

آیا قصد خرید شامپو موی سر رنگ شده کالر پروتکت لپیور را دارید؟ افرادی که به طور مداوم موهای خود را رنگ می‌کنند، باید به حفظ سلامت و زیبایی موهای خود اهمیت بیشتری بدهند. بعد از رنگ کردن مو، به دلیل ترکیبات قلیایی موجود در رنگ‌ها و باز شدن کوتیکول‌ها برای نفوذ رنگدانه‌ها، موها به شدت در معرض آسیب‌های جدی مانند از دست رفتن رطوبت، موخوره و شکستگی قرار می‌گیرند. به همین دلیل، نیاز به شامپویی که بتواند علاوه بر تثبیت رنگ مو، رطوبت طبیعی موها را نیز حفظ کند، کاملاً ضروری است.

شامپو کالر پروتکت لپیور با تکنولوژی پیشرفته کالر وایبرنت، انتخابی ایده‌آل برای این منظور است. این شامپو با فرمولاسیون ویژه خود، به طور مؤثر از فید شدن و کم‌رنگ شدن رنگ مو جلوگیری می‌کند و در عین حال، با استفاده از مواد مغذی طبیعی، رطوبت لازم را به موهای رنگ‌شده می‌رساند. با استفاده منظم از این شامپو، موهای شما نه تنها از آسیب‌های محیطی و شیمیایی محافظت می‌شوند، بلکه درخشندگی و لطافت خود را نیز برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کنند. با شامپو کالر پروتکت لپیور، موهایی سالم، شاداب و رنگی زیبا خواهید داشت.

قیمت و خرید شامپو موی رنگ شده کالر پروتکت لپیور

“شامپو موی رنگ شده کالر پروتکت” از برند لپیور Lapureمخصوص موهای رنگ‌شده با تکنولوژی کالر وایبرنت، راه‌حل ایده‌آل برای حفظ زیبایی و درخشش رنگ موهاست. این شامپو با فرمولاسیونی پیشرفته، به طور مؤثر از کم‌رنگ شدن رنگ موها جلوگیری کرده و به حفظ سلامت و درخشندگی آن‌ها کمک می‌کند. این شامپو با قابلیت آبرسانی به ساقه موها، به جلوگیری از وز شدن و شکنندگی موها پرداخته و نرمی و لطافت را به آن‌ها باز می‌گرداند. ترکیبات منحصر به فرد این شامپو شامل لیموی خاویاری و فیبر گیاه بامبو است. لیموی خاویاری به دلیل دارا بودن مقادیر بالای آنتی اکسیدان محافظ طبیعی برای حفظ رنگ مو می باشد، همچنین ساقه موها را آبرسانی و مقاوم می کند. فیبر گیاه بامبو نیز با مواد مغذی و مفیدی که داراست باعث پاکسازی سموم از سر شده و موهای سر را ترمیم می‌کند به ترمیم و تقویت ساختار موها می‌پردازد.

با هر بار استفاده، موهای رنگ‌شده شما نه تنها درخشان و شاداب می‌شوند، بلکه با ظاهر سالم و خوش‌حالت باقی می‌مانند. این شامپو به شما این امکان را می‌دهد که رنگ موهای خود را برای مدت طولانی‌تر حفظ کرده و از درخشندگی و زیبایی آن‌ها لذت ببرید. با استفاده منظم از این محصول، موهای شما به طرز فوق‌العاده‌ای نرم، درخشان و سالم خواهند شد. اگر قصد خرید محصولات لپیور را دارید، می‌توانید از طریق سایت کالا بی کالا اقدام کنید.

6063320

مشخصات
برند

حجم

325 ML

مناسب برای

آقایان

,

خانم‌ها

سازگار با موهای

رنگ شده

ترکیبات

حاوی روغن آفتابگردان

,

حاوی فیبر گیاه بامبو

,

حاوی لیموی خاویاری

,

روغن بزرک

,

روغن کرچک

خصوصیت

آبرسان

,

براق و درخشان کننده

,

جلوگیری از وز شدن مو

نظرات (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شامپو موی رنگ شده کالر پروتکت لپیور حجم 325 میلی لیتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

نحوه استفاده

ابتدا موهای سر را خیس کرده، مقدار مناسبی از شامپو لپیور را به موهای خود آغشته نموده و بعد از یک تا دو دقیقه ماساژ آبکشی نمایید.

محصولات مرتبط

شاید این محصولات را دوست داشته باشید