عطر شناسی

19 مدل از خوشبوترین ادکلن های مردانه + قیمت

15 مدل از خوشبوترین ادکلن های مردانه

همونطور که می دونیم عطر و ادکلن نقش بسیار مهمی در جذابیت ظاهری و استایل افراد دارد و به نوعی آن را کامل تر می کند. همان طور که انتخاب و خرید ادکلن  مناسب می تواند باعث لذت خود فرد و اطرافیان شود، یک انتخاب نامناسب نیز می تواند برای دیگران نا خوشایند باشد، به همین دلیل است کخ انتخاب عطر و ادکلن بخش مهمی از ظاهر افراد و تا حدی شخصیت و سلیقه آن ها را نشان می دهد.
مسلما نمی توان یک یا چند ادکلن مردانه را به عنوان بهترین یا بهترین ها معرفی نمود، به خصوص در دنیای فعلی که روزبه روز عطر و ادکلن های جدیدی وارد بازار می شوند و عطر مردانه خوشبو در دنیا کم نیست. برندهای زیادی هستند که کارهای بسیار خوشبویی تولید می کنند و انتخاب بین آن ها دشوار است.
اما ما در این مقاله می خواهیم با توجه به سلیقه عمومی، به معرفی تعداد محدودی از خوشبوترین ادکلن های مردانه بپردازیم تا در انتخاب شما کمک کنیم.

لیست خوشبوترین ادکلن های مردانه + قیمت

ما سعی کردیم در ادامه خوشبوترین ادکلن مردانه را که شما به آن امتیاز بالایی دادید و در بازارهای جهانی طرفداران بیشتری داشتن را دور هم جمع کنیم و به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید که تمام این ادکلن‌ها شاید رایحه خاصی داشته باشند، شما همیشه می‌توانید عطر خاص خود را انتخاب کنید.

کرید اونتوس Creed Aventus

Creed-Aventus-3ادکلن کرید اونتوس عطری با رایحه خنک و تلخ است که رایحه‌ای پرتقالی داشته و بسیار پرطرفدار است.این عطر یکی از جذاب‌ترین عطرهای برند گران قیمت و قدیمی کرید است که دارای رایحه شیرین، تلخ و خنک بوده و برای استفاده در فصل‌های گرم سال بسیار مناسب است. این عطر برای افراد سخت پسند گزینه بسیار مناسبی است و به طور نامحسوس، جذابیت شما را دو چندان کرده و در واقع عطری بسیار با پرستیژ و سنگین است که می‌تواند توجه همه را به سوی خود جلب کند.
کرید اونتوس خاصیت پخش بو و ماندگاری بالایی دارد و به همین دلیل مورد پسند اکثر دوستداران عطر و ادکلن قرار می‌گیرد و کمتر کسی پیدا می‌شود که رایحه این عطر فریبنده را دوست نداشته باشد. قیمت ادکلن کرید اونتوس اصل کمی بالا است اما ارزش صرف هزینه را دارد. این عطر دارای دو نوع زنانه و مردانه است که طرفداران بسیاری داشته و در دسته عطرهای مجذوب کننده قرار دارد.

خرید ادکلن کرید اونتوس Creed Aventus اصل + قیمت

دیور ساواج Dior Sauvage

Dior-Sauvage-Parfum
کمتر کسی است این روزها ادکلن خوشبو مردانه دیور ساواج را نشناسه، رایحه‌ای بی‌نظیر و گیرا، ادکلن مردانه دیور ساواج Dior Sauvage در ماه سپتامبر سال 2015 با رایحه ای خنک و تند و با طرحی از فرانسوا دماکی به بازار عرضه شد. دیور ساواج ادکلنی مردانه و سلطنتی است.
عطر دیور ساواج نشات گرفته از نسخه ی اصلی دیور ساواج در سال 1996 بوده و بعد از تجدید دو سری دیگر از این خانواده سرانجام با ظاهری متفاوت و با رایحه ای گرم و تند تقدیم طرفداران این برند شد . در نت بویایی عطر ادکلن مردانه کریستین دیور ساواج از ریشه ی تازه، خام و مواد تشکیل دهنده ی طبیعی استفاده شده است.
به‌محض اولین اسپری از ساواج روی پوست و در محل نبض یا لباستان، بوی فلفل سیچوان، نارنج و عنبر را احساس خواهید کرد.
ادکلن دیور ساواج با بوی گرم، تند و شیرینش برای مصرف روزانه‌ی آقایانی که در شهرهای بزرگ و پرترافیک زندگی و کار می‌کنند بسیار مناسب به نظر می‌رسد. از نظر بسیاری از خریداران با توجه به قدرت پخش بو و ماندگاری بالای این برند، گزینه مناسبی برای هدیه دادن به پدر، همسر یا دوستان به حساب می‌ آید.

خرید ادکلن دیور ساواج اصل + قیمت

بلو د شانل Bleu de Chanel

Bleu-de-Chanel-Paris-Tester-For-men

یکی از ادکلن های بسیار پر طرفدار مردانه برند شنل، ادکلن جذاب مردانه بلو د شانل Bleu de Chanel است. بلو شنل تداعی کننده رنگ آزادی است.
بلو د شنل دارای رایحه ای غیر منتظره و جسورانه و همچنین تلخ و خنک است که باعث می شود شما بخواهید خودتان باشید.
این ادکلن یکی از بهترین ادکلن های مردانه می باشد که از سال 2010 ادوتویلت، از سال 2014 ادو پرفیوم و از سال 2018 پرفیوم آن روانه بازار شدند.
ادوپرفیوم  بلو د شنل یکی از پرفروش ترین ادکلن های مردانه در تمام دوران است و پس از تولید مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت. بلو د شنل رایحه ی پیچیده ای دارد و هم در روز و هم در شب به خوبی می توان از آن استفاده کرد و این پتانسیل را دارد که به عطر و بوی خاص شما یا عطر امضای شما  تبدیل شود. همچنین اگر بخواهید به جای داشتن مجموعه ای از عطرها فقط یک عطر داشته باشید، بلو د شنل می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد و ماندگاری بالایی  نیز دارد.
بلو د شنل ادکلنی آروماتیک‌ و ‌چوبی است که در آن نت چوب صندل کشت‌شده جلوه‌های خشک سدر و شادابی مرکبات آمیخته می‌گردد. طراوت و انرژی این ادکلن حال و هوای  سرزندگی و نشاط به وجود می آورد.

خرید ادکلن بلو د شانل اصل + قیمت

پارفومز د مارلی پگاسوس Parfums de Marly Pegasus

Parfums-de-Marly-Pegasus

مارلی پگاسوس Pegasus عطری است بسیار محبوب و مشهور که نام آن در هر گوشه کناری از جهان خواهید شنید. یک ادکلن مردانه با رایحه تلخ و گرم که کمتر جایی به مشام شما خورده، پخش بو فوق‌العاده و ماندگاری بسیار بالا این ادکلن جزء بهترین ویژگی‌های آن است. این شاهکار مردانه توسط کمپانی پافومز د مارلی Parfums de Marly تولید و در سال 2011 روانه‌ی عرضه ی بازار شده است. کلمه ی پگاسوس برگرفته از یکی از اسب های افسانه ای در یونان باستان است که سنبل و نشانه‌ی مردی با روحیه‌ی متفکرانه و روشن‌فکر است. این ادکلن با شکوه و جلال خاصی که دارد مظهر قدرت، اعتماد به نفس و سرعت بوده است که استفاده ا آن را برای آقایان در تمام رده‌های سنی مناسب کرده است.

خرید ادکلن مارلی پگاسوس Pegasus اصل + قیمت

تام فورد فاکینگ فابیولس Fucking Fabulous Tom Ford

Tom-Ford-Fucking-Fabulous-2
عطر تام فورد فاکینگ فابیولس یک عطر آمریکایی نسبتا لوکس محسوب می شود که مناسب برای خانم ها و آقایان می باشد. به طور کلی تام فورد فاکینگ فابیولس یک ادکلن چرمی است که طبعی گرم و رایحه‌ای تلخ دارد و دارای پخش بوی متوسط و ماندگاری طولانی است، که انتخاب بسیار مناسبی برای فصول پاییز و زمستان است. تعریف‌های زیادی درباره این جذاب لعنتی شده، از سال 2017 تا امروز که این ادکلن رو برند تام فورد معرفی کرده توانسته همیشه جزء جدول پرفروش‌های باشد.

خرید ادکلن تام فورد فاکینگ فابیولس اصل + قیمت

پاکو رابان وان میلیون Paco Rabanne 1 Million

1million

ادکلن وان میلیون یکی از عطر های مردانه برند پاکو رابان است. این کمپانی یکی از برندهای معروف اسپانیایی است که عطرهای بسیار شیکی را تولید می کند. وان میلیون ادکلنی چوبی و تند است که در سال 2008 وارد بازار شد. این ادکلن توسط کریستف رینود، اولیویه پشه، میشل ژیرارد و کریستین دوسولیه ساخته شد.
عطر وان میلیون مردانه برای کسانی که علاقه زیادی به رایحه های گرم و شیرین دارند، مناسب است و می توانند از آن برای مدت طولانی استفاده کنند.
نت های ابتدایی آن ماندارین خونی، گریپ فروت و نعناع هستند. نت های میانی عبارتند از دارچین، نت های تند و رز و نت های پایه آن عنبر، چرم، نت های چوبی و نعناع هندی است.
این ادکلن مردانه ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد. شیشه این عطر خوشبو به گونه ای طراحی شده است که شباهت بسیار زیادی به شمش طلا دارد. از نظر خریداران وان میلیون ادکلنی خوشبو، ماندگار و خاطره انگیز است.

خرید ادکلن پاکو رابان وان میلیون  Paco Rabanne 1 Million اصل + قیمت

پلیس کانتمپورری Police Contemporary

police

اگر شما جزو آن دسته از مردانی هستید که ادکلن‌های با رایحه خنک و شیرین علاقه دارد ما به شما ادکلن کانتمپورری از برند پلیس را پیشنهاد می‌کنیم. رایحه این ادکلن از عصاره چوب، گیاهان معطر و مرکبات گرفته شده است و بهترین زمان استفاده از آن در فصول گرم و معتدل سال می‌باشد. هرم بویایی‌ای که کانتمپورری دارد باعث افزایش انرژی و اعتمادبه‌نفس در شما می‌شود و از در مقایسه با قیمتی مناسبی که دارد از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. شیشه و جعبه این ادکلن مردانه ساده طوسی رنگ می‌باشد و اگر می‌خواهید با عطر خود اطرافیانتان را جادو کنید بی شک خرید ادکلن کانتمپورری را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

خرید ادکلن پلیس کانتمپورری Police Contemporary اصل + قیمت

ورساچه اروس Eros

eros
یکی از خوشبوترین ادکلن مردانه اروس ورساچه است. یکی از عطرهای برند مشهور ایتالیایی ورساچه است که در سال 2012 به بازار داغ عطر و ادکلن عرضه شده است. عطر ادکلن مردانه ورساچه اروس الهام گرفته از اساطیر یونانی است و ارتباط عمیق و نزدیکی با آن ها دارد.
عطر ورساچه اروس با هدف ایجاد شور و اشتیاق بی حد و حصر ساخته شده است. این ادوتویلت مردانه به عنوان یکی از نمادهای برند ورساچه شناخته می شود.
این ادکلن مردانه با داشتن رایحه ای معطر و سرخسی بهترین انتخاب برای فصل پاییز می باشد . رایحه ی سیب ، نعناع و لیمو موجود در ترکیباتش آن را به اکسیری جادویی تبدیل کرده است.
طراحی زیبای محصولات برند ورساچه آن ها را در میان میلیاردها محصول موجود در بازار متمایز کرده است. عطر اروس هم از این قاعده مستثنی نیست. این عطر شیشه ای جذاب به رنگ فیروزه ای دارد که بسیار به دل می نشیند. خریداران این عطر نظرشان مبتنی بر خوشبویی و پخش بوی عالی این محصول است.

خرید ادکلن ورساچه اروس اصل + قیمت

اینوکتوس پاکو رابان Paco Rabanne Invictus

Invictus

ادکلنه خوشبو مردانه پاکو رابان اینوکتوس Invictus با ظاهری متفاوت و جذاب با رایحه‌ای تند ، خنک و شیرین توانسته طرفداران زیادی را جذب خود کند. این شاهکار توسط برند پر آوازه ی پاکو رابان Paco Rabanne تولید و در سال 2013 روانه بازارهای جهانی شده است. نام اینویکتوس Invictus معادل لاتین کلمه‌ی Invincible به معنای انرژی، قدرت و شکست‌ناپذیر است که مثل کاپ قهرمانی در دستان آقایان ورزشکار برای استفاده روزانه است. اگر آقایی هستید که به دنبال یک رایحه خاص و خنک و دلنشین که همیشه بتوانید از استفاده کنید هستید اینوکتوس یکی از بهترین گزینه‌ها است.

این ادکلن رایحه ملایم و گمی صابونی دارد، ماندگاری و پخش فوق‌العاده بالایی دارد و مناسب هدیه دادن است. طی این همه سال
نظر بسیاری از خریداران بر ماندگاری بالا و جذاب بودن این ادکلن تاکید دارد.

خرید ادکلن اینوکتوس پاکو رابان اصل + قیمت

مارلی گالووی De Marly Galloway

galloway
برند مارلی پس از ارائه 4 محصول در یک سال، ادکلن جدیدش را با نام گالووی معرفی کرد. ادکلن گالووی Galloway از رایحه ای خنک برخوردار است و در دسته کارهای مرکباتی قرار می گیرد. گالووی با رایحه‌ی شیرین و تندی که دارد، بهترین زمان استفاده از آن در روزهای گرم بهار و تابستان است و همان طور که گفته شد این ادکلن بر پایه نت هایی از مرکبات و فلفل استوار است، نت هایی که رفته رفته و پشت سر هم با رایحه های لطیفی چون کهربا و مشک که منشا قدرت و احساس اند مخلوط می شوند.
این عطر از نظر اکثر آقایان دارای رایحه بسیار خوشبو، همراه با پخش و ماندگاری بالا  است.

خرید ادکلن مارلی گالووی اصل + قیمت

پرادا لونا روزا Prada Luna Rossa

prada-luna-rossa-men

ادکلن مردانه لونا روزا با رایحه خنک و شیرین و پخش بوی فوق العاده در گروه بویایی مرکباتی و گیاهان معطر است و رایحه تند و شیرین این عطر لوکس، حس شادابی و نشاط به شما هدیه میکند و در قرارهای دوستانه و موقعیت‌های کژوال وعاشقانه شما بسیار مناسب خواهدبود. با اولین اسپری این عطر بر روی پوست خود بوی اسطوخودوس و نارنج در اطراف شما پخش می‌شود و کمی بعد مریم گلی و نعناع جای مرکبات را می‌گیرند و در آخر گل ختمی و مشک ماندگاری این ادکلن را چند برابر می‌کند.

خرید پرادا لونا روزا ادکلن Prada Luna Rossa اصل + قیمت

دیور فارنهایت Dior Fahrenheit

dior-fahrenheit
ادکلن فارنهایت یکی از بهترین و معروف ترین ادکلن های مردانه است که در سال 1988 به خاطر همکاری دو عطرساز معروف به نام های
«Jean-Louis Sieuzac» و «Maurice Roger» به وجود آمده است. این ادکلن  با رایحه ای تند و گرم مناسب استفاده در فصول پاییز و زمستان است.
فارنهایت از طراحی بسیار لوکس و خاصی برخوردار است.
رایحه اولیه آن شامل گل جوز هندی، اسطوخودوس، سدر، بابونه، پرتقال ماندارین، زالزالک، ترنج و لیمو است. این عطر بخاطر رایحه های که دارد جزو 10 عطر پر فروش جهان قرار گرفته است و به نحوی در دنیای عطر جادوانه شده است و پس از گذشت سال ها از ساخت آن هنوز جزو پر فروش ترین ها است، که از نظر اکثر مشتریان رایحه ای تلخ و جذاب با ماندگاری بالا دارد.

خرید ادکلن مردانه دیور فارنهایت اصل + قیمت

کرید گرین ایریش توید Creed Green Irish Tweed

Creed-Green-Irish-Tweed-Eau-De-Parfum
ادکلن کرید گرین ایریش توید ، در سال 1985 توسط الیویر کرید سیکس جنریشن طراحی و به بازار جهانی عطر و ادکلن معرفی شده است . کرید گرین آیریش توید ادکلن مورد علاقه پرنس چارلز و مایکل داگلاس بازیگر هالیوود است.
این ادکلن با بوی خنک و تلخ برای فصول گرم سال پیشنهاد می شود .
اگر کمی به شیشه‌ی این عطر دقت کنید ، رنگ مشکی آن به سرعت نظر شما را جلب خواهد کرد. عطر کرید گرین ایریش توید با حجم 120 میل و رایحه ی چوبی مشکی گلی از عطرهای پر طرفدار برند کرید است. یکی از ویژگی‌های مهم در ساخت عطرهای کرید به کار رفتن مواد طبیعی و استفاده از روش‌های سنتی در هنگام تقطیر آن‌هاست. از نظر خریدار ان این ادکلن یکی از جذاب ترین ادکلن های تلخ محسوب می شود.

خرید ادکلن کرید گرین ایریش توید اصل + قیمت

زرجف اکسنتو Xerjoff Accento

Xerjoff-Accento2
ادکلن زرجف اکسنتو  Xerjoff Accento در سال ۲۰۱۹ به بازار معرفی شد. این عطر لوکس که در کلکسیون برند ایتالیایی زرجف قرار گرفته است، همانند دیگر محصولات برند زرجف، از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است.
زرجوف اکسنتوعطری لوکس در گروه بویایی چارپر گلی است. روایح گلی لطیف و دلچسبی در کنار نت هایی که به وفور در گروه چایپر یا مدیترانه ای یافت می شوند، قرار گرفته اند و رایحه شیرین زرجف اکسنتو را ساخته اند. عطرهای زرجف اکثرا جزء عطرهای نیش هستند؛ روایح پر قدرتی دارند و این امر شاید باعث ایجاد این تفکر شود که کارهای زرجف گرم و سنگین هستند. زرجف اکسنتو (زرجف اچنتو)، همچون محصولات دیگر، پر قدرت و با نفوذ است؛ با این تفاوت که اکسنتو از برند زرجف یک عطر خنک است.
این عطر طبع خنک و رو به اعتدالی دارد و با وجود این پرفورمنس فوق العاده هیجان انگیزی دارد و قدرت پخش بوی بالایی دارد و به سرعت در فضا پراکنده می شود. اگر به دنبال یک ادکلن گرم و شیک هستید ادکلن زرجف اکسنتو رو بهتون پیشنهاد می دم.

خرید ادکلن زرجف اکسنتو اصل + قیمت

کازاموراتی مفیستو Xerjoff Casamorati Mefisto

Xerjoff-Casamorati-Mefisto-edp
ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف مفیستو محصولی با رایحه ی مرکباتی که در سال 2009 طراحی و به دنیای عطر و ادکلن معرفی گردید. این محصول مردانه با رایحه خنک و چوبی، مناسب برای استفاده در روزهای نیمه ی اول سال میباشد. از ویژگی های بارز عطر ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو ، طراحی فوق العاده ی فلانکر این عطر میباشد به گونه ای که در اولین نگاه چشم بیننده را به سمت خود خیره کرده و نگاه ها را به خود جلب می نماید.
ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو از ترکیبات مرکباتی بالا و ترکیبات چوبی ملایمی برخوردار بوده که در نهایت عطر ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو را تبدیل به عطری کلاسیک ، که میتوان از آن در هر زمان و مکانی  بهره برد ، نموده است . برخی از منتقدان رایحه ی این محصول را مشابه عطر ادکلن مردانه کرید سیلور مانتین واتر می دانند.
از نظر خریداران این ادکلن دارای رایحه ای جذاب و ماندگار است که کیفیت بالایی نیز دارد.

خرید ادکلن کازاموراتی مفیستو Mefisto اصل + قیمت

آمواج ایمیتیشن Amouage Imitation

Amouage-Imitation-For-Man

ادکلن مردانه آمواج اینوتیشن یکی جذابترین ادکلن‌های این برند است که بسته‌بندی بسیار شیک و زیبایی دارد. رایحه این ادکلن شیرین و طبعی همانند طبیعت دارد که به شما حس طراوت و تازگی را هدیه می‌دهد و می‌توانید در چهار فصل سال از آن استفاده کنید و لذت ببرید. پس از اسپری کردن آمواج ایمیتیشن  روی محل نبضتان متوجه بوی پبالنگ , جوز , فلفل خواهید شد که پس از مدتی این نت‌های آغازی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از بنفشه , رز , ریشه زنبق ساخته می‌شوند. پس از مدتی طولانی نت‌های پایانی که از خس خس , فیبر بیدستران , صمغ درختچه مر , نعناع هندی , چرم تشکیل ‌شده‌اند جای آن‌ها را می‌گیرند. اگر قصد خرید ادکلنی شیک و مردانه را دارید که همیشه با بویتان در ذهن همه حک شوید با به شما آمواج اینوتیشن را پیشنهاد می‌دهیم.

خرید ادکلن آمواج ایمیتیشن Amouage Imitation اصل + قیمت

دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense

dior-homme.intense
ادکلن دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense ادکلنی مردانه و دل فریب در سال 2007 با رایحه ای گرم و شیرین و با طرحی از فرانسوا دماکی به بازار عرضه شد. شیشه این ادوپرفیوم بسیار جذاب و در عین حال ساده و شیک است. این محصول با رایحه ای گرم و گیرا و با خط بویایی بالا، مناسب میهمانی های شبانه و رسمی می باشد و در دسته رایحه های چوبی و ادویه‌ای قرار دارد و در مسیر بویایی خود در ابتدا اسطوخودوس، در میانه زنبق، گل ختمی و گلابی و در انتها سدر قرار دارد.
ترکیب این عناصر رایحه ی گرم و شیرینی را متشکل شده تا این عطر را مناسب برای سرمای روزهای زمستان و شب های پائیزی بنماید. دیور هوم اینتنس از نظر بسیاری از کاربران ادکلنی گرم و جذاب، همراه با ماندگاری و پخش بوی بالا است که بسیار کلاسیک و مناسب مراسم هاست.

خرید ادکلن دیور هوم اینتنس اصل + قیمت

دانهیل سنچری بلو Dunhill Century Blue

Dunhill-Century-Blue

یکی از خوشبوترین ادکلن‌های مردانه ادوپرفیوم سنچری بلو از برند معروف دانهیل است و همانطور که از آبی رنگ بودن شیشه و بسته بندی آن پیداست رایحه‌ای خنک دارد که برای فصول گرم سال بسیار مناسب است. عصاره‌هایی که در این عطر استفاده شده از چوب و گیاهان معطر گرفته شده است و همین موضوع حس طبیعت را به شما هدیه می‌دهد. اگر شما قصد خرید یک ادکلن ویژه با رایحه خاص و خنک را دارید سنچری بلو با پخش‌بو و ماندگاری بالا، حجم 135 میلی‌لیتری و قیمتی مناسب یک انتخاب عالی برای شما است.

خرید ادکلن دانهیل سنچری بلو Dunhill Century Blue اصل + قیمت

ممو آیریش لدر Memo Irish Leather

Memo-Irish-Leather
ادکلن ممو آیریش لدر Memo Irish Leather عطری مردانه با رایحه ای گرم وتند است که در سال 2013 به بازار عرضه شد. این ادکلن با رایحه ی تند و گرمی که دارد حس آرامش و شادابی را برای شما به ارمغان می آورد و برای مصرف در مهمانی های شبانه و رسمی بهترین پیشنهاد است. این عطر برای زوج های جوانی که دوست دارند از یک رایحه‌ی یکسان استفاده کننده انتخابی مناسب است چرا که برای خانم‌ها نیز مناسب است.
ادکلن ممو آیریش لدر در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی چای پاراگوئه می باشد در نت میانی به رایحه ی سروکوهی می رسد و در انتها به رایحه ی کهربا و چرم ختم می شود. از نظر خریداران این ادوپرفیوم یه ادکلن محبوب و بسیار خوشبو و شیک است.

خرید ادکلن ممو آیریش لدر Memo Irish Leather اصل + قیمت

سخن آخر

قطعاً قیمت خوشبوترین ادکلن مردانه و انتخاب آن به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که یکی از آنها سلیقه‌ شخصی خود فرد است. ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با چند نمونه از خوشبوترین و محبوب ترین ادکلن های مردانه آشنا کنیم تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید. ولی به خاطر داشته باشید که معمولا عطرها بسته به نوع پوست و بدن هرشخص، عملکرد متفاوتی دارند. اگر شما هم در مورد این موضوع تجربه‌ای دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *